بلومبرگ : آیفون 7 در تاریخ ۱۷ شهریور ماه رونمایی خواهد شد

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تازه‌ترین خبر منتشر شده در مورد نسل بعدی آیفون‌های اپل نشان از این دارد که شاید اپل مراسم رونمایی از این محصولات را در تاریخ ۷ سپتامبر یعنی ۱۷ شهریور ماه برگزار کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

جدیدترین شایعه در مورد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل نشان از این دارد که احتمالا اپل مراسم رونمایی از این گوشی‌های هوشمند را در تاریخ ۷ سپتامبر یا ۱۷ شهریور ماه برگزار کرده و این گوشی‌های هوشمند را در همین تاریخ رونمایی خواهد کرد.

بلومبرگ مدعی شده که اپل در جریان این مراسم از نسل جدید مک‌بوک‌های خود رونمایی نخواهد کرد. در واقع عدم رونمایی از مک بوک‌های جدید اپل فرصت بیشتری را در اختیار سران اپل قرار خواهد داد تا به معرفی از ویژگی‌های جدید آیفون‌های اپل بپردازند. هنوز هیچ یک از زمان‌های اشاره شده تایید نشده و باید در اتنظار دعوتنامه رسمی و تیزر مربوط به برگزاری این کنفرانس باشیم.

نگاهی به گذشته نشان می‌دهد که اپل آیفون‌های خود را همواره در نیمه‌ی اول سپتامبر رونمایی کرده است. برای مثال در چهار سال گذشته این رویداد در نیمه‌ی ابتدایی ماه برگزار شده است، بطوریکه در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ آیفون‌های جدید در ۹ سپتامبر رونمایی شده‌اند.

پیش از این شنیده‌ها حکایت از این داشت که اپل روز ۲۲ شهریور ماه از آیفون‌های جدیدش رونمایی می‌کند و این محصولات ۲۶ شهریور راهی بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات