مرسدس‌ بنز در حال توسعه AMG GT C است

سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مرسدس بنز در حال کار روی سوپراسپرت جدیدی با نام AMG GT C است. این خودرو بین مدل‌های قبلی این رده، AMG GT S و AMG GT R قرار می‌گیرد و در دو نسخه‌ی کوپه و روباز تولید خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طبق نقشه‌ی راه مرسدس بنز که اخیرا از این شرکت درز کرده، شایعات گسترده‌ای در خصوص برنامه‌های دو سال ‌آتی خودروساز مطرح آلمان پخش شده است. هر‌یک از رسانه‌های خبری، با اتکا به گمانه‌زنی‌ها و نظرات شخصی خود پیش‌بینی‌های در خصوص محصولات آتی مرسدس بنز کرده‌اند.

اما بخش عمده‌ای از سردرگمی‌ها مربوط به سوپراسپرت AMG GT می‌شود که در این نقشه‌ی راه، نسخه‌ی جدیدی از آن با نام AMG GT C‌ ذکر شده است. بسیاری از کارشناسان جای خالی نسخه‌ی روباز این سوپراسپرت مطرح مرسدس بنز را دلیل ارایه‌ی مدل جدیدی از آن با پسوند C عنوان کرده‌‌اند. این دسته از افراد این خودروی جدید را در مشخصات فنی مشابه با AMG GT R عنوان کردند و تنها از سقف بازشونده‌ی آن به عنوان نقطه تمایز این خودرو با نمونه‌های پیشین یاد کردند. 

مرسدس بنز AMG GT R 2018
مرسدس بنز AMG GT R 2018
مرسدس بنز AMG GT R 2018
مرسدس بنز AMG GT R 2018

اما به گفته‌ی یک منبع موثق از دایملر، حرف C در نسخه‌ی جدید AMG GT تنها به معنای نسخه‌ی روباز نیست. این منبع ناشناس در ادامه گفت AMG GT C از لحاظ قیمتی باید مابین برادران بزرگ‌تر خود، GT S و GT R قرار می‌گیرد.با این وجود گفته می‌شود که GT C در دو نسخه‌ی روباز و کوپه عرضه خواهد شد که از ویژگی‌های منحصر به فردی چه در بدنه و چه از نظر فنی برخوردار خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این خودرو برای عرضه در چه تاریخی برنامه‌ریزی شده است. با این حال طبق اخبار منتشر شده مرسدس بنز AMG GT C را در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ در ماه سپتامبر برای اولین بار به نمایش در خواهد آورد.

مرسدس بنز amg gt c
مرسدس بنز amg gt c
مرسدس بنز amg gt c
مرسدس بنز amg gt c
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات