ال جی V20 به همراه اندروید نوقا سپتامبر امسال عرضه می‌شود

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
هفته‌ی گذشته ال‌جی اعلام کرد که در نظر دارد نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود را که سال پیش با نام V10 روانه‌ی بازار کرده، امسال رونمایی کند. این گوشی با نام V20 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته ال‌جی اعلام کرد که در نظر دارد تا نسل جدید گوشی هوشمند V10 را که سال گذشته رونمایی شد، راهی بازار کند. حال ال‌جی اطلاعات بیشتری را از این گوشی هوشمند اعلام کرده است. ال‌جی نسل جدید این گوشی هوشمند را V20 نامگذاری و اعلام کرده که این اولین گوشی هوشمندی است که با بهره‌گیری از اندروید ۷ یا همان اندروید نوقا در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ال‌جی زمان عرضه‌ی این گوشی هوشمند را سپتامبر سال جاری میلادی اعلام کرده است. سال گذشته ال‌جی V10 را در ماه اکتبر رونمایی و راهی بازار کرد. از جمله‌ی ویژگی‌های جالب توجه V10 باید به نمایشگر دوم در پنل جلو اشاره کرد که اعلانیه‌های گوشی را نمایش می‌دهد. این گوشی از دوربین دوگانه جلو نیز پشتیبانی می‌کند.

V10 با بهره‌گیری از بدنه‌ای خشن و مستحکم در کنار قابلیت‌های سخت‌افزاری قدرتمند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات