افزایش ۲۰ درصدی فروش جهانی بیوک

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بیوک که در سال‌های اخیر روز‌های خوشی را سپری نمی‌کرد، اکنون جان دوباره‌ای گرفته است. این شرکت کهنه‌کار در ۶ ماهه‌ی اول سال جاری افزایش فروش ۲۰ درصدی را تجربه کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ظاهرا جنرال موتورز در احیا کردن یکی از برند‌های قدیمی خود موفق عمل کرده است. این غول خودروسازی اخیرا از افزایش فروش مجدد بیوک خبر داده است.

بیوک انویژن

رشد آمار فروش بیوک بیش از هر برند مطرح خودروسازی در سال ۲۰۱۶ بوده است. این شرکت موفق شده با ۲۰ درصد افزایش فروش در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶،  ۶۷۵،۹۶۴ دستگاه خودرو را به مشتریان خود تحویل دهد. بیوک اکنون پنجمین برند محبوب خودروهای لوکس در کشور چین است. این شرکت هم‌چنین در زمینه‌ی فروش در آمریکای شمالی موفق به پشت سر گذاشتن برخی برند‌های مطرح لوکس اعم از آکورا، اینفینیتی و لینکلن نیز شده است.

لقب محبوب‌ترین خودروی بیوک را کراس‌اوور انکور به خود اختصاص داده است. این خودرو با توجه به تب بالای خرید خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور، موفق شده در کمتر از چهار سال از ورود به بازار، بیش از نیم میلیون دستگاه فروش را تجربه کند.

سخنگوی بیوک در خصوص فروش موفقیت‌آمیز این شرکت در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ گفت:

انکور در تمامی بازارهای بیوک موفق ظاهر شده است و کلید اصلی موفقیت‌های ما به شمار می‌رود.

بیوک امید زیادی به افزایش فروش و بهبود آمار خود دارد. این شرکت چندین مدل جدید اعم از کراس‌اوور انویژن و خودروی روباز کاسکادا را به تازگی به بازار عرضه کرده است. هم‌چنین نسل جدید پرچمدار لوکس لاکراس نیز به زودی وارد بازار خواهد شد. بدین ترتیب با افزایش مدل‌‌های جدید بیوک در بازار‌های جهانی، این شرکت کهنه‌کار آمریکایی می‌تواند به روز‌های پرافتخار گذشته بازگردد.

بیک لاکراس

نظر شما در رابطه با برند بیوک و عملکرد این شرکت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات