لنوو تا ۵ سال دیگر گوشی هوشمند با قابلیت خم شدن عرضه می کند

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های هوشمند با قابلیت خم شدن یکی از جدیدترین فناوری‌هایی است که بسیار جذاب به نظر می‌رسد. اما در حال حاضر تا کنون چنین محصولی به بازار عرضه نشده است. به تازگی مدیر بخش موبایل لنوو اعلام کرده که موبایل و تبلت خم شوی این کمپانی تا ۵ سال آینده روانه بازار خواهد شد. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

مسلما یکی از بهترین لحظات رویداد TechWorld کمپانی لنوو، هنگامی بود که این شرکت ستاره یوتیوب، مگان مک‌کارتی را استخدام کرد تا یک تبلت با قابلیت خم شدن و یک گوشی‌هوشمند را نشان دهد که می‌توان آن را دور مچ دست تا کرد.

پس از مشاهده محصول بسیار پیشرفته‌ای که امکان تا شدن آن وجود دارد، یک سوال مهم در ذهن اکثر افراد به وجود آمده و آن سوال این است که چه زمانی شاهد عرضه این محصول به بازار خواهیم بود.

Aymar de Lencquesaing، مدیر بخش موبایل لنوو در گفتگوی اخیر خود با CNBCat در جریان کنفرانس Viva Technology در پاریس، اعلام کرده محصول مورد نظر طی ۵ سال آینده به بازار عرضه می‌شود.

تعیین یک چارچوب زمانی دقیق برای عرضه این محصول به بازار سخت است و تنها می‌توان گفت که این دستگاه طی ۵ سال آینده در دسترس افراد قرار خواهد گرفت.

با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد سامسونگ در این حوزه یک جهش قابل توجه داشته است، چرا که بر اساس گزارشی که از جانب بلومبرگ منتشر شده، محصول با قابلیت خم شدن سامسونگ در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می‌شود.

از نظر شما گوشی‌ها و تبلت‌های با قابلیت خم شدن مورد استقبال کاربران واقع خواهند شد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات