Maimang 5 هواوی مدل کوچکتر میت 8 خواهد بود

سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد هواوی تصمیم گرفته تا مدل کوچکتر گوشی‌هوشمند Huawei Mate 8 را در روز ۱۴ جولای (۲۴ تیرماه) معرفی کند. این گوشی‌هوشمند از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و ۴ گیگابایت رم پردازشی بهره می‌برد. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

پوستر تبلیغاتی گوشی‌هوشمند جدیدی از هواوی منتشر شده که ترجمه شعار روی آن به این صورت است: «از آنچه جوان است نترس» یا بهتر از آن «از جوان شدن نترس» است. با توجه به این شعار به نظر می‌رسد با نسل جدیدی از یک محصول مواجه خواهیم بود. 

این دستگاه که Maimang 5 نامیده شده در دو مدل تولید خواهد شد. مدل اول ای ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی برهره می‌برد و حافظه داخلی ذخیره‌سازی آن ۶۴ گیگابایت است. دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این محصول ۱۶ مگاپیکسلی بوده و از لرزشگیر اپتیکال هم بهره می‌برد و نیز قابلیت ثبت ویدیوهای با کیفیت 4K را دارد. پردازنده این محصول اسنپدراگون ۶۵۰ یا اسنپدراگون ۶۵۲ است. این گوشی‌هوشمند به منظور رقابت با محصولاتی چون OPPO R9 و Vivo X7 عرضه می‌شود. در هرحال، بر خلاف گوشی‌هوشمند Mate 8 یا OPPO R9 که از بدنه‌هایی فلزی بهره می‌برند، Maimang 5 احتمالا بدنه‌ای از جنس شیشه دارد و فریم آن فلزی خواهد بود. اننتظار می‌رود قیمت این گوشی ۲۹۹ دلار برای مدل پایه در نظر گرفته شود. 

لازم به ذکر است که تا به این لحظه هنوز هیچ تاییدیه‌‌ی رسمی‌ای در مورد این گوشی‌هوشمند در دسترس نیست و برای جزئیات بیشتر باید کمی صبر کنیم. در زیر می‌توانید پوسترهای این گوشی را مشاهده کنید.

Maimang 5
Maimang 5

نظر شما در مورد این گوشی‌هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات