توییتر امکان استفاده از استیکرها را در تصاویر فراهم کرد

یک‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
توییتر یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین شبکه‌های اجتماعی است. این شرکت به تازگی یک ویژگی جدید به سرویس خود افزوده و از این پس کاربران می‌توانند از استیکرها در تصاویر ارسالی خود بهره ببرند. در ادامه‌ با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

در ماه فوریه سال ۲۰۱۴، در پلتفرم پیام‌رسان BBM امکان اضافه کردن استیکر به پیام‌ها اضافه شد. در حالیکه BBM اولین مسنجری نبود که این ویژگی را ارائه می‌داد، اما بخش استیکرها باعث گسترش قابل توجه استفاده از این اپلیکیشن شد. توییتر نیز که یکی دیگر از بزرگان شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود، حالا امکان استفاده از استیکرها را فراهم کرده است. کاربران می‌توانند از چند استیکر استفاده کرده و موارد دلخواهی که قصد دارند روی تصاویر خود اضافه کنند را برگزینند. امکان تغییر اندازه استیکر‌ها و نیز چرخاندن آن‌ها به منظور سفارشی‌سازی روی تصاویر وجود دارد.

اوایل سال جاری توییتر اعلام کرد قصد دارد شمارش هشتگ‌ها، تصاویر و ویدیوها را هنگام ارسال پست متوقف کرده و علاوه بر این محدودیت ۱۴۰ کاراکتری ارسال پست را هم از میان بردارد. بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی درخواست داده بودند تا امکان استفاده از استیکرها در این سرویس فراهم شود. این قابلیت احتمالا می‌تواند باعث بهبود سرویس‌دهی توییتر شود.

اما با انجام این اقدام در وضعیت درآمدزایی توییتر، تغییری حاصل می‌شود؟ نباید فراموش کنیم که شبکه‌اجتماعی و پیام‌رسان معروف لاین هم اکنون پکیج‌های استیکر را با قیمت ۱ تا ۲ دلار به فروش می‌رساند و در هر سال ۲۷۰ میلیون‌ دلار از همین راه کسب درآمد می‌کند. از آنجا که توییتر یک شرکت عمومی است، پس می‌توان نحوه عملکرد آن را در بازه‌های زمانی سه‌ماهه، مورد بررسی قرار داد تا میزان تاثیر اضافه شدن استیکرها به درآمدزایی این کمپانی مشخص شود. از آنجا که توییتر از شبکه‌های اجتماعی قدیمی و بزرگ است، بنابراین جای تعجب ندارد اگر بتواند رکوردهای فروش استیکر را هم بکشند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات