پخش موسیقی در موزیک پلیر زیبای Impulse Music - زوم اپ

یک‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Impulse Music اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید فایل‌های موسیقی خود را در محیطی زیبا پخش کنید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

گوشی‌های موبایل، تلویزیون‌ها و ... هر قدر هم که اختراعات مهمی باشند، قابل قیاس با یکی از بزرگترین ساخته‌های بشر یعنی موسیقی نیستند. از همین رو بسیار طبیعی است که گوش دادن به موسیقی یکی از پر‌استفاده‌ترین امکانات گوشی‌های موبایل باشد. برای پخش موسیقی در اندروید، حتی اگر پلیرهای پیش‌فرض گوشی شما را راضی نکنند جای نگرانی نیست و نام‌های بسیار بزرگی همچون JetAudio, PlayerPro, PowerAMP و... وجود دارند که می‌توانند به پلیری بی‌رقیب برای گوشی شما تبدیل شوند. اما در این بین کاربرانی وجود دارند که به دلایل مختلف، از جمله سنگینی اجرا یا حتی رابط کاربری با این برنامه‌ها ارتباط برقرار نمی‌کنند و به ناچار به دنبال پلیرهایی هرچند گمنام‌تر، اما باب میل می‌گردند. اگر شما نیز به دنبال پلیری متفاوت، زیبا و با امکانات بالا هستید، Impulse Music می‌تواند انتخاب نهایی شما باشد. یک موزیک پلیر نسبتا جدید که با محیط شیک خود، یک پلیر حرفه‌ای را به وجود آورده است که امکانات شخصی‌سازی آن نیز در حد بسیار بالایی قرار دارد.

Impulse Music از یک محیط تار یا به اصطلاح Blur شده برخوردار است که زیبایی خاصی به این پلیر اندرویدی بخشیده است. بخش دسته‌بندی و نمایش فایل‌ها چندان منظم و گویا نیست و ممکن است هر کاربری جذب آن نشود اما برای افرادی که انتظاراتشان از این پلیر برآورده می‌شود Impulse Music یک یار همیشگی خواهد شد چرا که تفاوت آن با دیگر اپلیکیشن‌ها بسیار مشهود است. این موضوع به ویژه در صفحه‌ی Play اپلیکیشن خودنمایی می‌کند و می‌توان گفت که این صفحه از Impulse Music نسبت به اکثر اپلیکیشن‌های موزیک‌پلیر متفاوت طراحی شده است. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • طراحی جالب و Blur محیط کاربری
  • طراحی متفاوت بخش‌های مختلف به ویژه صفحه Play

نکات منفی

  • دسته بندی نسبتا مبهم و نه چندان جذاب آهنگ‌ها

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات