Oppo F1s در تصاویر جدید با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی رویت شد

شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
Oppo F1s نام یکی از جدیدترین محصولات کمپانی موفق اوپو است که طبق خبرهای منتشر شده، در تاریخ سوم آگوست سال جاری به صورت رسمی معرفی خواهد شد. تصاویر و مشخصات جدیدی که از این گوشی منتشر شده است، خبر از استفاده از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی این گوشی می‌دهد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اوپو در سال های اخیر به عنوان یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده‌ی گوشی تلفن همراه شناخته شده است. اخیرا نیز این کمپانی توانست لقب پرفروش‌ترین برند گوشی‌های تلفن همراه در چین را تصاحب کند. یکی از محصولات جدید اوپو که به زودی معرفی خواهد شد، Oppo F1s نام دارد که به نظر می‌رسد با تمرکز بر کاربران علاقمند به عکس‌های سلفی عرضه خواهد شد.

اوپو اف ۱ اس در تاریخ سوم آگوست سال جاری به صورت رسمی معرفی خواهد شد. تصاویر و مشخصاتی که به تازگی از این گوشی منتشر شده‌اند، استفاده از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی این گوشی تایید می‌کنند. دوربین اصلی این گوشی نیز دارای لنز ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی دارای قابلیت‌های مفید دیگری برای عکاسان سلفی نیز هست. قابلیت‌های نرم‌افزاری روتوش اتوماتیک چهره مانند Beautify در این گوشی در نظر گرفته شده‌اند و علاوه بر آن، در زمان عکاسی سلفی در شرایط نوری نامناسب، صفحه‌نمایش گوشی با افزایش نور خود نقش فلاش را ایفا خواهد کرد.

اوپو F1s مجهز به سنسور اثر انگشت است که در ۰.۲۲ ثانیه عمل می‌کند. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری Oppo F1s نیز می‌توان به باتری ۳۰۷۵ میلی‌آمپری اشاره کرد. صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز به محافظ گوریلا گلس ۴ برای این گوشی پیش‌بینی شده است. علاوه بر این، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت، از دیگر مشخصات این گوشی خواهند بود. Oppo F1s از دو سیم‌کارت و اتصال OTG نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات