تماشا کنید: هایپرلوپ وان تولید قطعات برای نمونه اولیه در مقیاس واقعی را شروع کرد

شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هایپرلوپ وان (Huperloop One) یکی از شرکت‌های فعال در پروژه‌ی هایپرلوپ است که با عزم راسخی در حال انجام فعالیت تحقیق و توسعه برای اجرای نهایی این پروژه است. این شرکت به تازگی اولین کارخانه‌ی اختصاصی هایپرلوپ را برای تولید قطعات این پروژه افتتاح کرده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

چند هفته پیش، شرکت هایپرلوپ وان با مشکلی جدید از طرف یکی از بنیانگذاران روبرو شد. یکی از موسسان این شرکت، علیه دیگر بنیانگذاران شکایتی را تنظیم کرده بود و آنها را متهم به تهدید کردن خودش به مرگ کرده بود. شرکت هایپرلوپ نیز پس این اقدام، یک شکایت حقوقی علیه فرد مورد نظر تنظیم کرد و بدین ترتیب مشکلات حقوقی این شرکت بیش از پیش شد. حال پس از گذشت مدتی از این مشکلات حقوقی، این شرکت با خبرهایی خوب به صدر اخبار تکنولوژی بازگشته است.

افتتاح اولین کارخانه‌ی اختصاصی هایپرلوپ، خبری است که اخیرا توسط شرکت Hyperloop One منتشر شده است. با توجه به فعالیت‌های اخیر این شرکت، هایپرلوپ را می‌توان فعال‌ترین شرکت در زمینه‌ی پیش‌برد اهداف این پروژه دانست که تصمیمی جدی برای تولید اولین نمونه‌ی واقعی دارد. کارخانه‌ی افتتاح شده، توانایی تولید قطعات مختلف پروژه‌ی هایپرلوپ را دارد و علاوه بر آن، به ماشین‌های مدرن واترجت نیز مجهز است که می‌توانند با سرعت ۳۶ متر در دقیقه و دقت یک هزارم اینچ، قطعات را برش دهند.

هایپرلوپ وان به تازگی گزارشی منتشر کرده که در آن ادعا می‌کند تکنولوژی این شرکت می‌تواند افراد را در کمتر از ۳۰ دقیقه از هلسینکی به استکهلم ببرد و علاوه بر آن، هزینه‌ی زیرساخت‌های این تکنولوژی، بسیار کمتر از اجرای خط ریلی سریع‌السیر در این فاصله خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات