آپدیت اینستاگرام برای ویندوز 10 موبایل از قابلیت Continuum پشتیبانی می کند

شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
بروزرسانی اینستاگرام برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل به تازگی منتشر شده و ورژن این اپلیکیشن را به 8.534.18899.0 ارتقا داده است. برخی کاربران که این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند، سرعت بیشتر، قابلیت پخش ویدیو در داخل برنامه و پشتیبانی از Continuum را به عنوان برخی از قابلیت‌های آن نام برده‌اند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اینستاگرام به تازگی اپلیکیشن مخصوص ویندوز ۱۰ موبایل خود را ارتقا داده است. البته لیست رسمی تغییرات در این بروزرسانی منتشر نشده اما برخی کاربران خبر از امکانات جدید مانند پخش ویدیو در داخل برنامه و قابلیت بی‌صدا کردن ویدیوها با یک تپ می‌دهند.

علاوه بر موارد ذکر شده، بروزرسانی جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا نوار ناوبری اپلیکیشن را مخفی کنند. کاربرانی که تاکنون این بروزرسانی را در گوشی‌های مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل خود (مانند لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال) اجرا کرده‌اند، خبر از افزایش سرعت آن نیز می‌دهند. قابلیت مهم دیگر این بروزرسانی، پشتیبانی از Continuum است. البته این اپلیکیشن هنوز از حالت Landscape در این برنامه پشتیبانی نمی‌کند. پشتیبانی اینستاگرام از Continuum نشان‌دهنده‌ی این است که می‌توانیم به زودی شاهد عرضه‌ی رسمی اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندزو ۱۰ کامپیوترهای شخصی نیز باشیم.

تا مدتی پیش، اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های iOS و اندروید بود که نسخه‌ی ویندوز موبایل نداشت و کاربران این سیستم‌عامل مجبور بودند از اپلیکیشن‌های جانبی برای دسترسی به سرویس‌های آن استفاده کنند. برخی از این کاربران، این اپلیکیشن‌ها را به خوبی اپلیکیشن اصلی دانسته و در بعضی جهات، آنها را برتر می‌دانستند. اما در نهایت اینستاگرام تصمیم گرفت برای کاربران این سیستم‌عامل نیز اپلیکیشن اختصاصی خود را عرضه کند و عرضه‌ی بروزرسانی‌های جدید برای آن نشان می‌دهد که این اپلیکیشن تصمیمی جدی برای حضور در این بخش از بازار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات