فبلت Holofone با قابلیت اجرای ویندوز 10 و اندروید معرفی شد

شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
فبلت Holofone نام محصول جدیدی از یک کمپانی چینی است که امکانات جالب و هیجان‌انگیزی دارد. این فبلت ۷ اینچی مجهز به اندروید لالیپاپ و ویندوز ۱۰ است. ویندوز این فبلت، کامل بوده و همانند ویندوزی است که برای کامپیوترهای شخصی و لپتاپ‌ها عرضه می‌شود. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در روزهایی که اکثر اخبار گجت‌ها حول دو محصول جدید غول‌های صنعت تلفن همراه یعنی اپل و سامسونگ می‌چرخد، کمپانی چینی Akyumen از محصولی رونمایی کرده که یک فبلت نوآورانه به حساب می‌آید. فبلت ۷ اینچی این کمپانی که Holofone نام دارد، مجهز به یک پروژکتور است که طبق گفته‌ی سازنده، می‌تواند تصاویری تا ۱۰۰ اینچ را نمایش دهد. از لحاظ نرم‌افزاری، دو سیستم‌عامل برای این دستگاه انتخاب شده‌اند. اندروید ۵ و ویندوز ۱۰، سیستم‌عامل‌هایی هستند که کاربر می‌تواند برای کار با این فبلت انتخاب کند.

holofone

ویندوز ۱۰ استفاده شده در این فبلت، ویندوزی است که برای کامپیوترها و لپتاپ‌ها عرضه می‌شود و در نتیجه می‌توان هولوفون را به عنوان یک کامپیوتر ویندوزی نیز در نظر گرفت. کاربران می‌توانستند تا مدتی پیش فبلت هولوفون را از وبسایت شرکت سازنده پیش‌خرید کنند که به نظر می‌رسد ظرفیت این پیش‌خرید به اتمام رسیده است. شرکت سازنده، قیمت ۷۵۰ دلار را برای نمونه‌ی پایه در نظر گرفته بود و نمونه‌ی حرفه‌ای با پک کامل لوازم جانبی مانند اسپیکر بلوتوث، کنترلر بازی و پایه‌ی نگهدارنده، با قیمت ۹۵۰ دلار پیش‌فروش شده بود.

Akyumen اعلام کرده که عرضه‌ی رسمی این فبلت در تاریخ اول سپتامبر خواهد بود و تمامی دستگاه‌های پیش‌خرید شده نیز در این تاریخ ارسال خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات