گوشی میزو پرو 7 از اکسینوس ۸۸۹۰ استفاده نخواهد کرد

شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی چینی میزو در حال ساخت نسل جدید گوشی‌های پرچمدارش برای عرضه در سال آینده‌ی میلادی است. خبرهای جدید در مورد این گوشی حاکی از آن است که میزو از پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ استفاده نخواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نایب رییس شرکت میزو خبر ساخت نسل جدید پرچمداران این شرکت را در حالی اعلام کرده است که تنها چند روز از عرضه‌ی پرچمدار سال ۲۰۱۶ این شرکت با نام میزو MX6 می‌گذرد. لی نان (Li Nan) با بیان این‌ که میزو پرو ۷ به پردازنده‌ی قوی‌تری نسبت به اکسینوس ۸۸۹۰ مجهز خواهد شد به شایعات مبنی بر استفاده از این پردازنده در پرچمدار آینده‌ی میزو پایان داد. 

میزو پرو ۶ که دو ماه پیش معرفی شد نیز از پردازنده‌ی Helio X25 مدیاتک به جای اکسینوس ۸۸۹۰ استفاده می‌کند. میزو هنوز از پردازنده‌ی به کار رفته در میزو پرو ۷ حرفی به میان نیاورده ولی طبق گفته مسئولین میزو پردازنده‌ای به مراتب قوی‌تر از اکسینوس ۸۸۹۰ در ساخت این پرچمدار استفاده خواهد شد.

طبق گفته‌های لی نان پردازنده‌ی جدید مشکل پردازنده‌ی اکسینوس استفاده شده در مدل‌های قبلی این شرکت در پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی چین را نخواهد داشت و تمام شبکه‌های مخابراتی را پشتیبانی می‌کند. با توجه به زمان اندکی که از معرفی پرو ۶ می‌گذرد به این زودی‌ها نباید منتظر معرفی پرو ۷ باشیم و احتمالا تا سال آینده‌ی میلادی خبری از معرفی این پرچمدار نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات