اچ تی سی نسخه بتای رابط کاربری Sense 8 را در اختیار شماری از کاربران قرار داده است

یک‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هنوز شماری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند بروزرسانی اندریود ۶ مارشمالو را برای محصولات خود منتشر نکرده‌اند، حال آنکه نام نسخه بعدی این سیستم عامل با نام نوقا معرفی شده است. پس از آنکه اچ‌تی‌سی اعلام کرده که این نسخه را برای اچ تی سی ۱۰، وان ام ۹ و وان ای ۹ منتشر خواهد کرد، برخی کاربران از دریافت ایمیلی برای نصب نسخه‌ی بتای رابط کاربری سنس ۸ اچ‌تی‌سی روی سایر گوشی‌ها خبر داده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هنوز شماری از کمپانی‌ها گوشی‌های هوشمند خود را به اندروید مارشمالو بروز نکرده‌اند، حال آنکه گوگل در روزهای گذشته نام نسخه‌ی بعدی سیستم عامل خود را اعلام کرد. اچ‌تی‌سی از جمله‌ی کمپانی‌هایی است که اعلام کرده اندروید نوقا را برای اچ تی سی ۱۰، وان ام ۹ و وان ام ۸ راهی بازار خواهد کرد. انتظار می‌رود همراه با اندروید نوقا شاهد انتشار رابط کاربری سنس ۸ نیز باشیم که سال گذشته با اندروید مارشمالو در اختیار کاربران قرار نگرفت.

در همین راستا یکی از کاربران Reddit اعلام کرده که ایمیلی را از جانب اچ‌تی‌سی دریافت کرده که در آن لینکی برای دریافت نسخه‌ی بتای رابط کاربری سنس ۸ این کمپانی برای نصب روی گوشی های دیگر در اختیار وی قرار گرفته است. اطلاعات بیشتری توسط این کاربر ارائه نشده، حال آنکه کاربر دیگری اعلام کرده که سایز آیکون‌ها و ظاهر این رابط کاربری کمی در هم ریخته است. از جمله‌ی ویژگی‌های اشاره شده در مورد سنس ۸ باید به سهولت نصب و اضاف کردن تم‌های جدید اشاره کرد. همچنین امکان نصب استیکر‌های آیکون نیز همچن اچ‌تی‌سی ۱۰ در این رابط کاربری در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در صورتی که دوست دارید تا از این رابط کاربری استفاده کرده و آن را تجربه کنید، می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات