شیائومی هدست واقعیت مجازی خود را ۱۱ مرداد معرفی می‌ کند

شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی به‌تازگی تیزری را در یکی از شبکه‌های مجازی منتشر کرده که خبر از معرفی اولین نسل از هدست‌های واقعیت مجازی این شرکت می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت شیائومی در ابتدای کار خود بیشتر به‌عنوان تولید کننده گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شد و در ادامه با معرفی گوشی‌های خوبی مانند Mi 5 و Redmi Note 3 به سهم خوبی از بازار گوشی‌های هوشمند بخصوص در چین دست یافت. 

بااین‌حال این شرکت خیلی زود کار خود را توسعه داد و طیف وسیعی از محصولات را روانه بازار کرد؛ از دستگاه‌های تهویه هوا گرفته تا اینترنت اشیا. در هفته‌ای هم که گذشت شاهد معرفی اولین نسل از Mi Notebook Air های این شرکت بودیم که البته نکات زیادی را از زبان طراحی مک بوک‌های اپل قرض گرفته ولی قیمت پایین‌تری دارد. در همان مراسم این شرکت از  Redmi Pro هم رونمایی کرد که گران‌ترین گوشی هوشمند از سری Redmi است که تاکنون معرفی شده و شیائومی عملکرد درخشان این گوشی را وعده داده است. 

بااین‌حال اگر شایعات اخیر درست باشند، به‌نظر می‌رسد این شرکت هنوز هم چیزهای بیشتری برای ارائه به بازار دارد. شیائومی به‌تازگی در یکی از صفحات مجازی رسمی خود تیزرهایی از نسل اول محصول واقعیت مجازی خود منتشر کرده است. طبق این تیزرها قرار است هدست واقعیت مجازی شیائومی اول ماه آگوست (۱۱ مرداد) معرفی شود اما ازآنجاکه تمام متن‌های روی این تیزر به زبان چینی است هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد تا هدست واقعیت مجازی خود را خارج از چین هم عرضه کند یا خیر.

تیزر هدست واقعیت مجازی شیائومی

از سوی دیگر منابع خبری چینی مدعی شده‌اند که شیائومی هم‌زمان با معرفی هدست واقعیت مجازی خود، طیف وسیعی از نرم‌افزارها را هم برای کاربران این هدست عرضه خواهد کرد تا خیال کاربران در هنگام خرید این هدست از محتوای ارائه شده نیز آسوده باشد. 

واقعیت مجازی طی دو سه سال اخیر تبدیل به یکی از کلیدواژه‌های پر کاربرد در دنیای فناوری شده تا جایی که غول‌های فناوری دنیا از سامسونگ، سونی و اچ‌تی‌سی گرفته تا شرکت‌های بزرگ اینترنتی نظیر گوگل و فیسبوک سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای روی آن‌ انجام داده‌اند. بااین‌حال این شرکت‌ها تنها شرکت‌هایی نیستند که در این حوزه نوظهور محصولاتی را ارائه کرده‌اند. 

بسیاری از شرکت‌های کوچکتر نیز حالا محصولات خود را در دامنه وسیعی از قیمت‌ها از محصولات ساده الهام گرفته شده از گوگل کاردبورد با قیمت زیر ۱۰ دلار تا محصولات پیشرفته‌تری نظیر Vive اچ‌تی‌سی و آکیولس ریفت به بازار عرضه می‌کنند. به محض معرفی هدست واقعیت مجازی شیائومی به پوشش اخبار این محصول جدید در زومیت خواهیم پرداخت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات