دی اکسو مارک: اکسپریا ایکس پرفورمنس، گلکسی اس 7 و اچ تی سی 10 بهترین دوربین موبایل را دارند

جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
شاید اچ‌تی‌سی 10 و اکسپریا ایکس پرفورمنس به خوبی گلکسی اس 7 فروش نداشته باشند، اما وب‌سایت DXOMark که بصورت تخصصی بر روی دوربین گوشی‌های موبایل کار می‌کند، امتیاز بسیار بالای ۸۸ را به دوربین هر سه گوشی داده است.
تبلیغات

بالاترین امتیازی که دی‌اکسومارک به دوربین گوشی‌های هوشمند داده، ۸۸ است و سه گوشی Xperia X Perf ormance, Galaxy S7 و HTC 10 موفق به کسب این امتیاز شده‌اند. 

سونی سال‌ها است که در زمینه‌ی دوربین‌های عکاسی فعالیت می‌کند و این کمپانی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سنسورهای دوربین است. به همین دلیل اصلا دور از انتظار نیست که دوربین گوشی‌ هوشمند این شرکت جزو بهترین‌ها باشد. 

دوربین اکسپریا ایکس از فناوری‌های خاصی همچون فوکس پیشگویانه‌ی هیبریدی پشتیبانی می‌کند که باعث فوکوس سریع‌تر حتی بر روی سوژه های در حال حرکت می‌شود. این دوربین همچنین توانایی دنبال کردن سوژه‌های در حال حرکت و تنظیم مکرر فوکوس بر روی سوژه‌ها را دارد. 

دی‌اکسومارک کنترل اکسپوژر و نوردهی در دوربین اکسپریا ایکس را خوب و داینامیک رنج آن را عالی اعلام کرده است. براساس گزارشی که این وب‌سایت در باره‌ی Xperia X Performance ارائه کرده، سیستم Auto HDR این گوشی بعضی اوقات درست عمل نمی‌کند اما خوشبختانه امتیاز قبولی را در تنظیم نور سفید کسب می‌کند. 

اگر مایل هستید تا در باره‌ی Xperia X بیشتر بدانید مقاله‌های «بررسی اکسپریا ایکس سونی» و همچنین «با فناوری های دوربین اکسپریا ایکس سونی آشنا شوید» را مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات