پورشه در نمایشگاه خودرو دیترویت 2017 شرکت نمی کند

جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پورشه سال آینده در نمایشگاه خودروی دیترویت شرکت نخواهد کرد. این نمایشگاه که با نام نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی نیز شناخته می‌شود، همه ساله در ماه ژانویه برگزار می‌شود و مهم‌ترین رویداد خودرویی ایالات متحده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پورشه تقویم نمایشگاهی خود را تحت تغییرات گسترده‌ای قرار داده است. این خودروساز مطرح آلمان سال آینده در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ در ماه ژآنویه شرکت نخواهد کرد و خود را به حضوری باشکوه نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک در ماه آوریل و نمایشگاه بین‌المللی خودروی لس‌آنجلس در ماه نوامبر، متمرکز خواهد کرد. پورشه دلیل این امر را هزینه‌ی بالای شرکت و ارزش پایین رویداد خودروی دیترویت اعلام کرد.

مقاله‌های مرتبط:

    نمایشگاه خودروی دیترویت مهم‌ترین رویداد خودرویی ایالات متحده است. اما ظاهرا این رویداد در سال کذشته از استقبال مناسب مردم برخوردار نبوده است. سال گذشته نمایشگاه خودروی نیویورک بیش از ۱ میلیون بازدید‌کننده را پذیرا بود؛ این در حالی است که سال گذشته دیترویت که به دلیل حضور متعدد شرکت‌های خودروسازی و اهمیت آن در صنعت خودروسازی جهان به Motor City‌ شهرت دارد، ۲۰۰ هزار بازدید کمتر را نسبت به نمایشگاه نیویورک را ثبت کرده است. 

    نمایشگاه خودرو دیترویت

    لس‌آنجلس مهم‌ترین بازار‌ پورشه در ایالات متحده است. این شرکت در همین راستا امکان ترک رویداد خودرویی این شهر را ندارد. نمایشگاه خودروی دیترویت همواره شاهد رونمایی از محصولات جدید و جذابی بوده است. اما عدم حضور پورشه قطعا ضربه‌ی بزرگی به این رویداد خواهد زد.

    پیش‌تر جگوار-لندروور، مینی و تسلا نیز از حضور در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ انصراف داده بودند. ظاهرا تمرکز بالای این رویداد در معرفی محصولات جدید در کنار استقبال کم مردم، مورد دلخواه خودروسازان نیست. اگرشرایط به همین منوال جلو برود، شاید شاهد کم‌رنگ شدن نقش رویداد خودرویی دیترویت باشیم.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات