تصاویری از مقایسه نتایج بنچمارک گلکسی نوت 7، گلکسی اس 7 اج و گلکسی اس 7 رویت شد

پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
چند روز تا معرفی رسمی گلکسی نوت ۷ سامسونگ باقی مانده و حالا تصویری واقعی از مقایسه بنچمارک این فبلت محبوب با گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج رویت شده که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

در این مطلب به تصاویری می‌پردازیم که به احتمال زیاد از جمله اولین تصاویر واقعی از گلکسی نوت ۷ نهایی هستند. در این عکس‌ها شاهد نوت ۷ هستیم که در حال کار کردن بوده و در کنار آن مدل‌های مختلف مخصوص کره، ژاپن و هنگ‌کنک گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیز قرار دارند. اما این تمام ماجرا نیست و در این تصاویر همچنین می‌توانیم مقایسه بنچمارک صورت گرفته بر روی این گوشی‌های هوشمند را در کنار یکدیگر ببینیم. با توجه به نتایج بنچمارک صورت گرفته در این تصاویر می‌توان به قدرت فبلت پرچمدار امسال سامسونگ پی برد.

همانطور که می‌بینید، گلکسی نوت ۷ در سمت راست تصویر، امتیاز بالایی را در بنچمارک‌های معروف انتوتو و کیگ‌بنچ بدست آورده و در شرایط فعالیت چند‌هسته‌ای، بالاتر از گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج قرار می‌گیرد. با توجه به این امتیازات می‌توان احتمال داد که پردازنده نوت ۷ در این تصاویر، اکسینوس ۸۸۹۳ یا اسنپدراگون ۸۲۱ باشد. همچنین این پردازنده بر روی فرکانس کاری بالاتری نسبت به پردازنده گلکسی اس ۷ دارد. امتیاز بنچمارک انتوتو در تمام گوشی‌های مورد آزمایش در این تصاویر تقریبا شبیه است، اما این بنچمارک بخش‌های بسیاری را در گوشی‌های هوشمند مورد بررسی قرار می‌دهد که از جمله می‌توان سرعت نوشتن و خواندن اطلاعات بر روی حافظه‌ دستگاه را نام برد.

در نمایشگر جلویی دستگاه در تصاویر مورد بحث، نمی‌توان به راحتی امتیازات مربوط به بنچمارک‌ها را مشاهده کرد. در یکی از تصاویر، نمایشگر گلکسی نوت ۷ روشن‌تر از دیگر گوشی‌های هوشمند موجود به نظر می‌رسد و این در حالی است که امتیازات در سایر گوشی‌های هوشمند را می‌توان بخوبی دید. صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ در تصویری که نشان‌دهنده امتیازات بنچمارک گیک‌بنچ است نیز کمی با دیگر گوشی‌ها فرق داشته و اعداد آن براحتی قابل دیدن نیست. به نظر می‌رسد این مشکل در تصاویر یاد شده مربوط به گشودگی دیافراگم دوربینی باشد که با آن عکس گرفته شده و یا شاید عوامل دیگری باعث بروز این مشکلات در این تصاویر شده‌اند. در هر صورت، باز هم نمی‌توان با اطمینان کامل در مورد این عکس‌ها صحبت کرد و به نظر می‌رسد عملکرد گلکسی نوت ۷، چیزی شبیه به عملکرد گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج باشد. در زیر می‌توانید تصاویر مورد بحث را مشاهده کنید.

نوت ۷
نوت ۷

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات