تصاویر با کیفیتی از آیفون 7 و 7 پلاس فاش شد

پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
همیشه با نزدیک‌تر شدن به تاریخ رونمایی رسمی آیفون‌های جدید اپل، افشاگری‌های مختلفی در این زمینه رخ می‌دهد. هم‌اکنون می‌دانیم که آیفون‌های نسل بعد علاوه‌بر افزایش حجم حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دارای کیفیت بهتری نسبت به قبل خواهند بود. تاکنون تصاویر و ویدیوهای کیفیت پایین زیادی از آیفون‌های نسل بعد فاش شده اما این اولین بار است که شاهد تصاویر کیفیت بالایی از آن هستیم. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

هرچه به تاریخ رونمایی رسمی آیفون‌های جدید اپل نزدیک‌تر می‌شویم، افشاگری‌های بیش‌تری در این مورد صورت می‌گیرد. در حال حاضر بنابر افشاگری‌ها، می‌دانیم که آیفون یا آیفون‌های نسل علاوه‌بر افزایش حجم حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دارای کیفیت ساخت بهتری نسبت به قبل خواهند بود. تا به حال تصاویر و حتی یک ویدیوی کیفیت پایین از آیفون‌های نسل بعد فاش شده اما برای اولین بار شاهد تصاویر کیفیت بالایی از گوشی‌های اپلی نسل بعد هستیم.

مقاله‌های مرتبط:

    این تصاویر کاملا خوب به نظر رسیده و ۲ آیفون آینده یا حداقل کلونی از آن‌ها را به نمایش می‌گذارند. این تصاویر شامل همه‌ی جزئیات مورد انتظار، مانند طراحی جدید دوربین، بازارایی خطوط آنتن و نبود جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری است.

    بر طبق شایعه‌ی منتشر شده در اوایل امروز، این تصاویر نمی‌تواند مجموعه‌ی کاملی باشد. اگر فرض کنیم که شرکت اپل هردو نسخه‌ی ابتدایی و پلاس آیفون را بروزرسانی کند، در نتیجه گوشی دارای دوربین دوگانه باید همان آیفون 7 پرو یا 6SE پرو باشد. فعلا درباره‌ی نام دقیق آیفون‌های نسل بعد اطلاعات دقیقی در دست نیست.

    صرف نظر از نام نسل بعدی گوشی اپل، دوباره می‌توان به طور کاملا شفاف ۳ پین موجود در پشت یکی از مدل‌های آیفون را که به عملکرد مشابهی با آیپد پرو اشاره می‌کند، مشاهده کرد. باید منتظر بود و انواع لوازم جانبی جالبی که شرکت اپل برای این نسخه از آیفون عرضه خواهد کرد، مشاهده کرد. خوشبختانه انتظار طولانی مدتی در این زمینه لازم نبوده و بنابر اعلام اهالی کوپرتینو، در ماه شهریور شاهد معرفی یا عرضه‌ی آن‌ها خواهیم بود.

    آیفون 7
    آیفون 7
    آیفون 7
    آیفون 7
    آیفون 7
    آیفون 7
    آیفون 7
    آیفون 7

    آیا تصاویر جدید متعلق به نسل بعدی آیفون هستند؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات