نسخه تخت گلکسی نوت 7 در تصاویر جدید رویت شد

پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که هفته آینده سامسونگ از نسخه‌ی جدید فبلت خود موسوم به گلکسی نوت 7 رونمایی می‌کند، تقریبا تمامی اطلاعات و مشخصات فنی این محصول فاش شده است. با اینکه معرفی تنها یک نسخه از این فبلت به نام گلکسی نوت 7 اج قطعی شده، امروز تصاویر جدیدی از نسخه‌ی تخت گلکسی نوت 7 منتشر شد که در همان نمونه‌ی اولیه باقی مانده است.
تبلیغات

آنچه در تصاویر قبلی فاش شده این است که قطعا سامسونگ روز ۱۲ مرداد از گلکسی نوت 7 اج با دو نمایشگری که در دو طرف انحنا دارد، رونمایی خواهد کرد. اما در تصاویر منتشر شده از نسخه‌های اولیه‌ی این فبلت می‌توان نمونه‌ی تخت این دستگاه را نیز مشاهده کرد.

امروز تصاویر جدیدی از نسخه‌ی لغو شده‌ی گلکسی نوت 7 در شبکه‌ی اجتماعی Weibo منتشر شده که مربوط به نمونه‌ی تخت این فبلت است. همان طور که حتما می‌دانید گلکسی نوت 7 به یک نمایشگر ۵.۸ اینچی سوپر امولد با رزولوشن کواد‌اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و اکسینوس ۸۸۹۳، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ یا Mali T880، رم ۴ گیگابایتی، دوربین ۱۲ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت و اندروید ۶ مجهز خواهد شد.

سامسونگ روی گلکسی نوت 7 از حسگر اثر انگشت و اسکنر عنبیه چشم نیز استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود اسکنر عنبیه چشم این فبلت تنها در ۰.۲۲ ثانیه عمل می‌کند.

گلکسی نوت 7 سامسونگ ۱۲ مرداد طی مراسم Unpacked در نیویورک رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات