کاربران اپل ۹۷ درصد از درآمد موبایلی را تامین می‌ کنند

پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربران اپل سهم بسیار زیادی از درآمد فروشگاه‌های آنلاین از طریق دستگاه‌های همراه را تامین می‌کنند. این آمار به تازگی توسط شرکت Demac Media منتشر شده که در ارائه‌ی راه‌حل‌های تجارت الکترونیک فعالیت می‌کند. نکته‌ی دیگر این است که تشویق کاربران در بازگشت به وب‌سایت، تاثیر بیشتری نسبت به جذب کاربران جدید در افزایش فروش دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت Demac Media که در زمینه‌ی راه‌حل‌های تجارت الکترونیک فعالیت می‌کند، به تازگی آماری از نحوه‌ی دسترسی به فروشنده‌ها، دستگاه‌های آنها و کانال‌های دسترسی کاربران منتشر کرده است. طبق آمار منتشر شده‌ی این شرکت که در بازه‌ی زمانی سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ جمع‌آوری شده است، درآمد از کاربرانی که دستگاه‌های اپل دارند، در صدر جدول قرار دارد. طبق آمار منتشر شده، کاربران اپل، ۹۷ درصد درآمد از طریق دستگاه‌های موبایل را تامین می‌کنند. البته این آمار با رصد فروش ۴۵ شرکت‌ طرف قرارداد Demac جمع‌آوری شده است و نمی‌تواند به صورت کلی مورد توجه قرار گیرد.

نکته‌ی دیگری که در این گزارش به آن اشاره شده، تاثیر موتورهای جستجو در جذب مشتری است. طبق این آمار، ۳۹ درصد مشتریان با استفاده از موتورهای جستجو و اکثرا گوگل به فروشگاه مورد نظر خود هدایت شده‌اند و در رتبه‌ی دوم، وارد شدن به وب‌سایت به صورت مستقیم است که ۱۷ درصد تاثیر داشته است.

آمار فروش آنلاین

در مورد آمار ترافیک وارد شده از طریق شبکه‌های اجتماعی، فیسبوک، پینترست و اینستاگرام در صدر جدول قرار دارند. فیسبوک ۶۸ درصد ترافیک کاربران را به خود اختصاص داده و پینترست و اینستاگرام با ۱۳ و ۱۲ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. نکته‌ی دیگر در مورد این آمار این است که در اکثر مواقع، کاربران در بازدید اول از یک وب‌سایت اقدام به خرید نمی‌کنند. در توضیح این آمار آمده است که کاربران در بازدیدهای اولیه اکثرا در حال جستجو و بررسی بین فروشگاه‌های مختلف هستند.

آمار فروش آنلاین

در مورد زمان خرید نیز اکثر مشتریان کمتر از ۴ دقیقه در وبسایت مانده و فرآیند خرید را انجام داده‌اند. در نهایت، این گزارش عنوان می‌کند که آمار خرید از طریق موبایل، بیشتر از خرید توسط کامپیوترهای شخصی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات