تماشا کنید: دوربینی که با چشمک زدن کاربر کار می‌کند

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Blincam نام دوربینی است که به تازگی توسط یک شرکت ژاپنی معرفی شده است. این دوربین می‌تواند به دو حالت مستقل یا اتصال به گوشی تلفن همراه فعالیت کند و تنها با فرمان چشمک زدن کاربر عمل خواهد کرد. این دوربین به راحتی به عینک کاربر متصل می‌شود و وزن بسیار کمی دارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در بسیاری اوقات اتفاق می‌افتد که کاربر به خاطر مشغول بدون دستان یا در دسترس نبودن دوربین یا گوشی تلفن همراه، موقعیت یک عکس خاص و زیبا را از دست داده است. به تازگی دوربینی کوچک و کاربردی طراحی شده که با فرمان چشمک زدن کاربر عمل می‌کند و در همه‌ی شرایط می‌توان از آن استفاده کرد. قابلیت‌هایی که این دوربین دارد، پیش از این نیز برای عینک گوگل پیش‌بینی شده بود.

شرکت طراح Blincam که در توکیو قرار دارد، در مورد توسعه‌ی این دوربین گفته که این دستگاه برای زمانی طراحی شده که دستان کاربر مشغول است یا تلفن همراهش در دسترس نیست. این دوربین به راحتی به هر عینکی متصل می‌شود و علاوه بر قابلیت ذخیره‌ی عکس‌ها روی کارت حافظه‌ی میکرو‌ اس‌دی، قابلیت اتصال بلوتوثی به گوشی تلفن همراه را نیز دارد. سنسورهای این دوربین به راحتی تفاوت پلک‌ زدن معمولی را با چشمک‌ کاربر برای عکاسی تشخیص می‌دهند. اگر این قابلیت دوربین وجود نداشت، در هر دقیقه، ۱۵ تا ۲۰ عکس غیر مفید به خاطر پلک زدن کاربر ثبت می‌شد.

این دستگاه مجهز به یک باتری است که به کمک پورت میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شود. وزن این دوربین به همراه باتری و متعلقات‌اش، ۲۵ گرم است و حدود یک‌ سوم دوربین گوپرو هیرو ۴ است. البته به خاطر مشخص نشدن مشخصات سخت‌افزاری Blincam، پیش‌بینی می‌شود که قدرت دوربین آن نیز کمتر از یک سوم دوربین GoPro باشد.

گزارش‌ها حاکی است که قیمت این دوربین در زمان عرضه حدود ۱۸۹ دلار خواهد بود و تاریخ ارسال محصولات نیز آگوست ۲۰۱۷ عنوان شده است.

blincam
blincam
blincam
blincam
blincam
blincam
blincam
blincam
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات