پیش بینی قیمت و تاریخ عرضه آیفون 7 یا آیفون 6se

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
مدت‌ها است که شایعات بسیاری در مورد مشخصات آیفون ۷ یا آیفون 6se اپل وجود دارد. پس از فاش شدن تصاویر این گوشی هوشمند، امروز به جزییات قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به تاریخ سالانه‌ی رونمایی از گوشی‌های هوشمند اپل نزدیک می‌شویم. آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس این کمپانی (که برخی آن‌ها را آیفون 6se و آیفون 6se پلاس می‌نامند)، به زودی معرفی خواهند شد. اما تاریخ دقیق عرضه‌ی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس چه زمانی است؟

اپل هنوز رسما چیزی را اعلام یا تایید نکرده است، اما از آن‌جا که همگی می‌دانیم این کمپانی اوایل ماه سپتامبر یک مراسم رونمایی مهم را برگزار خواهد کرد، می‌توانیم حدس‌های خوبی در مورد زمان آن بزنیم. به علاوه می‌دانیم که اپل همیشه آیفون‌های جدید خود را در روزهای جمعه به بازار عرضه می‌کند تا خریداران آخر هفته را به سوی فروشگاه‌های خود بکشاند. امسال نیز خانواده‌ی آیفون ۷ اپل در روز جمعه ۲۶ شهریور (۱۶ سپتامبر) به بازار عرضه خواهند شد. در این روز آیفون‌های جدید در خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های آنلاین در دسترس خریداران خواهند بود. ایوان بلس (evleaks@) افشاگر مشهور و خوش‌سابقه‌ی دنیای فناوری نیز این روز را به عنوان روز عرضه‌ی آیفون‌های جدید تایید کرده و برآن تاکید دارد.

معمولا زمان رونمایی از این گوشی‌های هوشمند، همیشه چند روز زودتر از عرضه‌ی آن‌ها بوده است. اپل معمولا در روز سه‌شنبه یا چهارشنبه و یک هفته پیش از عرضه، اقدام به رونمایی از آیفون‌های جدید خود می‌کند. بنابراین باید در روزهای ۱۶ یا ۱۷ شهریور (۶ یا ۷ سپتامبر) منتظر رونمایی از آیفون ۷ یا همان آیفون 6se از سوی اپل باشیم. تصاویری از این گوشی هوشمند و ایرپادهای منسوب به آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

iphone 7
iphone 7
iphone 7
iphone 7 earpods
iphone 7
iphone 7 earpods
iphone 7 Earpods
iphone 7

بنابراین برای جمع‌بندی می‌توان گفت که اپل ابتدا در تاریخ ۱۶ یا ۱۷ شهریور ماه، مراسمی برای رونمایی از‌ آیفون‌های جدید خود برگزار کرده و سپس در تاریخ ۲۶ شهریور آن‌ها را به بازار عرضه می‌کند. البته توجه داشته باشید که تمامی این تاریخ‌ها تنها بر اساس شایعات و گمانه‌زنی‌ها تعیین شده‌اند و هنوز هیچ اطلاعات رسمی در این مورد منتشر نشده است. بنابراین اگرچه احتمال صحت این تاریخ‌ها بسیار بالا است، اما از آن‌جا که قطعی نیستند، ممکن است کمپانی اپل آن‌ها را به دلخواه خود تغییر دهد.

در مورد قیمت این گوشی‌ها نیز باید گفت که انتظار داریم آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نیز همان قیمتی را داشته باشند که آیفون‌های پیشین در زمان عرضه داشتند. حدس می‌زنیم که قیمت آیفون ۷ یا آیفون 6se از ۶۵۰ دلار برای نسخه‌ی پایه شروع شود و نسخه‌ی پایه‌ی آیفون ۷ پلاس یا آیفون 6se پلاس نیز برچسب قیمتی ۷۵۰ دلاری داشته باشد. اپل قطعا نسخه‌هایی با حافظه‌ی داخلی بالاتر نیز برای هر یک از این گوشی‌ها ارائه خواهد کرد که با هر افزایش در میزان حافظه‌ی داخلی، ۱۰۰ دلار بر قیمت گوشی مورد نظر افزوده می‌شود.

نظر شما در مورد قیمت‌های فاش شده و طراحی گوشی‌های جدید اپل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات