تصاویر جدیدی از Mi Notebook شیائومی فاش شد

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس اخبار قبلی، شرکت شیائومی در رویداد ۶ مرداد خود از لپ‌تاپ می نوت‌بوک رونمایی خواهد کرد. از این رو طی هفته‌های اخیر شایعات بسیاری در خصوص این دستگاه منتشر شده است. امروز و در فاصله‌ی یک روز مانده به رویداد شیائومی، تصاویری از این لپ‌تاپ فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید شرکت شیائومی احتمالا در جریان رویدادی در روز ۶ مرداد از نوت‌بوک خود رونمایی خواهد کرد. در هفته‌های اخیر شایعات پیرامون این دستگاه که نام Mi Notebook به آن نسبت داده می‌شود، شدت گرفته است. امروز نیز تصاویری از نوت‌بوک شیائومی فاش شده است.

mi notebook

در این تصاویر شاهد بدنه‌ا‌ی فلزی، حاشیه‌هایی باریک و دو پورت در بخش کناری لپ‌تاپ هستیم. اما متاسفانه، لوگوی Mi در تصاویر مذکور دیده نمی‌شود، بنابراین نمی‌توان با قطعیت این لپ‌تاپ را به شیائومی نسبت داد.

mi notebook

بر اساس گزارشات، شیائومی برای نسخه‌ای از لپ‌تاپ Mi Notebook که به پردازنده‌ی Core-i5 اینتل، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌‌ی ذخیره‌سازی مجهز است، برچسب قیمتی ۶۰۰ دلاری را در نظر گرفته و احتمالا نسخه‌‌ی دیگری از این لپ‌تاپ که از پردازنده‌ی Core i7-6700HQ، حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی بهره می‌برد، با قیمت تقریبی ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

اخیرا نیز جدولی فاش شده که در آن Mi Notebook Pro با رقبایش مقایسه شده است. ردیف آخر این جدول به لپ‌تاپ شیائومی اختصاص دارد.

mi notebook
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات