مجموعه تصاویری با کیفیت از آیفون 6SE یا آیفون 7 فاش شد

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
امسال شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات بی سابقه‌ای در مورد نسل بعدی آیفون‌های اپل هستیم. پس از انتشار شماری از تصاویر از این گوشی هوشمند، حال مجموعه‌ی تصاویری با کیفیت از آیفون 6SE یا آیفون 7 فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آنطور که شواهد و قراین نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد اپل استراتژی موسوم به تیک-تاک را برای طراحی و تغییرات در آیفون خود کنار گذاشته است، چراکه تصاویر منتسب به آیفون 6SE نشانی از تغییرات انقلابی را در ظاهر آیفون ندارد. گمانه‌ها حکایت از این دارد که اپل دگرگون ساختن ظاهر آیفون را برای سال بعد که مقارن با دهمین سال عرضه‌ی این گوشی به بازار است، نگه داشته و حتی نامگذاری آیفون نیز دستخوش تغییر شده و احتمالا نسل بعدی آیفون که کمتر از دو ماه دیگر راهی بازار می‌شود، با نام آیفون 6SE همراه شده و آیفون سال ۲۰۱۷ با نام آیفون ۷ روانه‌ی بازار می‌شود.

از جمله‌ی تغییرات ظاهری آیفون 6SE باید به حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، دوربین با لنز بزرگ‌تر، باریک‌تر شدن گوشی و همچنین تغییر در شیار آنتن و زیباتر شدن پشت گوشی اشاره کرد.

در کنار این تغییرات باید به احتمال اضافه شدن قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را نیز اضافه کرد. یکی دیگر از شایعاتی که در مورد آیفون اپل مطرح است، عرضه‌ی آن در سه نسخه است. آیفون‌های اپل شامل نسخه‌ی ۴.۷ اینچی و نسخه‌های ۵.۵ اینچی مجهز به دوربین دوگانه و معمولی خواهند بود.

انتظار می‌رود اپل نسل بعدی آیفون‌های خود را در جریان مراسمی که ۲۲ شهریور ماه برگزار می‌شود، رونمایی کند.

آیفون 6 اس ای

نظر شما در مورد تصاویر منتشر شده چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات