سایانوژن ۲۰ درصد از نیروی کار خود را تعدیل می کند

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سایانوژن با هدف توسعه و عرضه‌ی نسخه‌ای آزاد از اندروید کار خود را آغاز کرده بود و تلاش می کرد تا به سومین پلتفرم بزرگ گوشی‌های هوشمند تبدیل شود، حال آنکه براساس شنیده‌ها این کمپانی درصدد تعدیل ۲۰ درصد از نیروی کار خود است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تیم سایانوژن با هدف تبدیل شدن به سومین پلتفرم گوشی‌های هوشمند کار خود را آغاز کرد، اما به نظر می‌رسد سایانوژن که نسخه‌های شخصی‌سازی شده‌ی اندروید را منتشر می‌کند، کمی از اهداف اولیه‌ی خود که تا حدودی جاه‌طلبانه بودند، پا پس کشیده است. این موضوع توسط یکی از منابع نزدیک به سایانوژن ارائه شده است. براساس اطلاعات ارائه شده سایانوژن در نظر دارد تا شماری از کارکنان خود را اخراج کند، به طوری که ۲۰ درصد از نیروهای این کمپانی تعدیل خواهند شد که بالغ بر ۳۰ نفر از کارکنان این کمپانی را شامل می‌شود. سایانوژن در نظر دارد تا تمرکز خود را روی اپلیکیشن‌ها قرار دهد تا اینکه تمام توجه کمپانی معطوف به توسعه‌ی پلتفرم سایانوژن شود.

کرک مک‌مستر، بنیان گذار و مدیرعامل سایانوژن در این خصوص اظهار نظر خاصی نکرده است، از این‌رو انتظار نمی‌رود سایانوژن به این زودی در این خصوص واکنش نشان داده و اطلاعات ارائه شده را تایید کند.

تغییر سیاست‌های سایانوژن را نباید زیاد دور از انتظار و غیرطبیعی خواند، چراکه با وجود استقبال از این پلتفرم در میان علاقمندان به فناوری و گیگ‌ها، نتواسنته تا مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند. سایانوژن در سال‌های اخیر سعی کرده تا با کمپانی‌های نوپایی در زمینه‌ی برطرف کردن نیاز به نسخه‌ی شخصی شده از اندروید به همکاری بپردازد که از این جمله می‌توان به وان پلاس و گوشی هوشمند وان این کمپانی اشاره کرد. این روزها اغلب تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی در پی آن هستند تا نسخه‌ای اختصاصی از اندروید را برای خود شخصی‌سازی کرده و آن را راهی بازار کنند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات