گوشی آنر نوت 8 هواوی با نمایشگر ۶.۶ اینچی 2K معرفی می شود

دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر که از برندهای زیرمجموعه هواوی محسوب می‌شود قرار است به زودی و در تاریخ ۱۱ مرداد از گوشی‌هوشمند آنر ۸ نوت رونمایی کند. چندی پیش هواوی گوشی جذاب آنر ۸ را معرفی کرد که توانست نظر بسیاری از کاربران و کارشناسان را جلب کند. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

در آمریکا و اروپا رفته رفته برند آنر (Honor) به عنوان نامی که گوشی‌های‌هوشمند با کیفیت و سخت‌افزار مناسب را با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌کند، شناخته می‌شود. در روز ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد) این برند تصمیم دارد تا آنر ۸ را در سان‌فرانسیسکو معرفی کند. همانند گوشی‌هوشمند آنر 5X که قیمت ۱۹۹ دلاری دارد، آنر ۸ نیز یک گوشی‌هوشمند قدرتمند بوده که از یک نمایشگر با اندازه ۵.۲ اینچ بهره می‌برد و پردازنده آن نیز هشت هسته‌ای است. فرکانس کاری هر هسته آن هم بر روی ۲.۳ گیگاهرتز تنظیم شده است. حافظه رم این محصول ۴ گیگابایت در نظر گرفته شده و حافظه داخلی ذخیره‌سازی آن نیز ۶۴ گیگابایت اعلام شده است. علاوه بر آنچه گفته شد، این گوشی‌هوشمند مجهز به سنسور اثرانگشت بوده و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید ۶.۰ مارشمالو است.

اما پیش از معرفی گوشی‌هوشمند آنر ۸، این شرکت قصد دارد از محصول دیگری به نام آنر ۸ نوت رونمایی کند. رویداد معرفی این گوشی برای تاریخ ۱ آگوست (۱۱ مرداد) برنامه‌ریزی شده و محل برگزاری این رویداد پکن خواهد بود. هنوز مشخص نیست گوشی‌هوشمند مورد اشاره فقط برای بازار چین تولید شده یا در سایر نقاط جهان نیز عرضه می‌شود. آنر ۸ نوت از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی با کیفیت 2K و از یک پردازنده هشت هسته‌ای بهره می‌برد. فرکانس کاری هر هسته از پردازنده این محصول بر روی ۲.۵ گیگاهرتز تنظیم شده و نیز از ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. این گوشی‌هوشمند مجهز به اثرانگشت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش دوگانه ال‌ای‌دی است. علاوه بر این دوربین جلویی این دستگاه ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

نظر شما در مورد این گوشی‌هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات