قرارداد زیرساخت و شاتل در جهت کاهش قیمت اینترنت برای کاربران

یک‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل) برای ارزان شدن قیمت اینترنت بر اساس مصوبه‌ی ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، قرارداد جدید امضاء کردند. بنا به اعلام زیرساخت، این نخستین گام برای اجرای مصوبه‌ی ارزان شدن اینترنت است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل) برای اجرای ارزان شدن قیمت اینترنت بر اساس مصوبه‌ی ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات،  قرارداد جدید امضاء کردند.

در مصوبه‌ی جلسه‌ی ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که در روز ۲۲ خرداد برگزر شد، سقف جدید قیمت‌های اینترنت و ترافیک مشخص شده است. بر این اساس اینترنت برای کاربران با ۱۶ تا ۳۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

بنا به اعلام زیرساخت، قرارداد با شاتل نخستین گام برای اجرای مصوبه‌ی ارزان شدن اینترنت است.

مجید میرزایی مدیرکل امور تجاری شرکت ارتباطات زیرساخت در حاشیه امضای این قرار داد اعلام کرد: «امروز  این شرکت  بر اساس مصوبه‌ی ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات  اقدام  به امضای قرارداد با شاتل کرد و ما از امروز قیمت تعرفه پهنای باند را برای شاتل ، بر اساس این مصوبه محاسبه خواهیم کرد.»

محمدحسن شانه‌ساززاده رئیس هیئت مدیره‌ی شاتل نیز در این جلسه گفت: «این تغییرات و کاهش تعرفه‌ی پهنای باند مشترک نهایی حاصل یک زنجیره‌ی قیمتی است که همه باید رعایت کنند. ما کاهش قیمت ها را از فردا برای کاربران نهایی اعمال می‌کنیم.»

رئیس هیئت مدیره‌ی شاتل افزود: «امیدواریم با نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و حمایت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همه‌ی حلقه‌های این زنجیره مانند زیرساخت به وظایف و تکالیف خود در راستای اجرای این مصوبه عمل نمایند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات