وبگرد: دسترسی به همه فایل های ابری از یکجا

یک‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برای دسترسی به فایل‌های خودمان در فضاهای ذخیره‌سازی مانند گوگل درایو، وان درایو یا دراپ باکس مجبوریم هر دفعه به برنامه‌ها یا وب‌سایت‌های هرکدام از این سرویس‌ها سر بزنیم. حالا قصد داریم وب‌سایتی به شما معرفی کنیم که امکان مدیریت همه‌ی حساب‌های ابری از یک برنامه یا وب‌سایت را امکان‌پذیر می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شاید از دراپ‌باکس برای ذخیره‌سازی ایمیل‌ها و اسناد مهم استفاده می‌کنید. گوگل درایو شما حافظ تصاویری است که تاکنون ذخیره‌ کرده‌اید و از آی‌کلود نیز برای ذخیره‌سازی و همگام‌سازی فایل‌های خود بین آی‌دیوایس‌ها استفاده می‌کنید. حالا تصور کنید که برای دسترسی به فایل‌هایی که در این فضا‌ها ذخیره‌سازی کرده‌اید، هر بار باید به اپلیکیشن یا وب‌سایت هرکدام سر بزنید.

website

خوشبختانه سرویس‌هایی ساخته شده‌اند که می‌توانند با دریافت اطلاعات پایه‌ای هر کدام از فضاهای ذخیره‌سازی، امکان این موضوع را فراهم کنند که بتوانید به صورت همزمان به همه فایل‌های خود در گوگل درایو، دراپ‌باکس، وان درایو یا آی‌کلود دسترسی پیدا کنید و همچون یک گالری، تصاویر، ویدیو‌ها، اسناد، ایمیل‌ها یا هر مورد دیگه‌ای را در آن مشاهده کنید.

website

در این سرویس امکان جستجو بین همه فایل‌هایی که در سرویس‌های ابری دارید فراهم شده است و همچنین می‌توانید با نصب اپلیکیشن‌ آن‌ها روی گوشی هوشمند خود، در هرجایی به همه فایل‌های خود دسترسی داشته باشید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات