فقط ۱۰ درصد از کاربران آیفون های قدیمی قصد خرید آیفون 7 را دارند

شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمتر از دو ماه تا معرفی آیفون‌های جدید اپل در ماه سپتامبر باقی مانده است. نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهند که کمتر از ۱۰ درصد دارندگان فعلی آیفون، قصد خرید آیفون ۷ را دارند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل طبق سنت ۹ ساله‌ی خود، هر دو سال یک بار تغییرات نسبتا خوبی را در طراحی آیفون ایجاد می‌کند. برای بسیاری از کاربران، این بیشترین تغییر قابل پیش‌بینی در طراحی بوده و موجب استقبال گسترده‌ی آن‌ها از آیفون جدید می‌شود. برخی دیگر از کاربران نیز هستند که سری S آیفون را ترجیح می‌دهند، چرا که این مدل‌ها علی‌رغم طراحی مشابه نسل قبلی، با ارتقاهای قابل توجهی در قدرت سخت‌افزاری و امکانات عرضه می‌شوند. امکانات کاربردی و قابلیت‌های کاربردی همچون همچون تاچ آی‌دی و لمس سه‌بعدی نخستین بار در این نسخه‌ به آیفون افزوده شدند.

امسال شایعات حاکی از آن هستند که اپل قصد دارد شمایل کنونی طراحی آیفون‌های خود را یک سال دیگر نیز تمدید کند. این تغییر احتمالا به مذاق بسیاری از کاربران خوش نخواهد آمد. در یک نظرسنجی که اخیرا توسط Quartz و از طریق وبسایت فون‌آرنا برگزار شده، مشخص شده است که کمتر از ۱۰ درصد کاربرانی که به سوالات پاسخ داده‌اند، قصد خرید آیفون جدید را دارند.

apple logo

۴.۲ درصد از افراد حاضر در نظرسنجی اعلام کرده‌اند که قطعا یا به احتمال بسیار زیاد، آیفون ۷ را تهیه خواهند کرد. ۵.۱ درصد دیگر گفته‌اند که به احتمال زیاد این گوشی را خواهند خرید. ۱۱.۴ درصد از کاربران گفته اند که تاحدودی احتمال خرید آیفون ۷ را در نظر گرفته‌اند. ۳۳.۳ درصد از آن‌ها گفته‌اند که احتمالا آن را تهیه نمی‌کنند و ۴۵.۹ درصد آن‌ها نیز اعلام کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی حاضر به خرید این گوشی هوشمند نیستند. از آن‌جا که این آمارها بسیار دقیق هستند، ممکن است امسال سال خوبی برای اپل نباشد.

البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که آن‌چه که کاربران در نظرسنجی اعلام می‌کنند ممکن است با کاری که بعدا انجام می‌دهند، تفاوت بسیاری داشته باشد. ممکن است امسال آیفون‌های جدید اپل، ویژگی‌هایی در خود داشته باشند که تاکنون چیزی در موردشان نشنیده‌ایم. ویژگی‌هایی که می‌توانند بسیاری از کاربران را از تصمیم خود مبنی بر نخریدن آیفون ۷ منصرف کنند. ممکن است تمامی شایعات موجود حول طراحی آیفون ۷ اشتباه بوده و هنگام رونمایی از آن، با ظاهری کاملا جدید روبرو شویم. باید منتظر ماند و دید. آیا شما تاکنون تصمیم خود را برای خرید این گوشی هوشمند گرفته‌اید یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات