تصویری از نمایشگر گوشی نکسوس مارلین رویت شد

جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
همان طور که بارها در اخبار آمده، قرار است اچ‌تی‌سی دو گوشی از سری نکسوس را در سال جاری تولید کند. به تازگی اولین تصویر از گوشی‌هوشمند نکسوس مارلین (Nexus Marlin) منتشر شده است که بیشتر اطلاعاتی از مشخصات فنی دستگاه در اختیار ما قرار می‌دهد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

یک عکس جدید در فضای اینترنت مننتشر شده که گفته می‌شود این عکس نشان‌دهنده تصویر گوشی‌هوشمندی از سری نکسوس است که شرکت اچ‌تی‌سی آن را تولید کرده و ظاهرا کد نام آن نیز مارلین است. کد نام محصولات سری نکسوس در سال‌های گذشته همیشه از موجودات دریایی انتخاب شده است.

در تصویری که از این محصول لو رفته، فقط شاهد نمایشگر آن هستیم چرا که سایر بخش‌های این گوشی‌هوشمند توسط یک قاب محافظ پوشیده شده و نیز تصویر برش خورده تا عکس واقعی و نهایی محصول مشخص نباشد. در هرحال حتی اگر این عکس برش هم نمی‌خورد احتمالا قادر به دیدن جزئیات این گوشی‌هوشمند نبودیم و هر صورت فقط نمایشگر آن مشخص بود.

نکسوس مارلین

با توجه به اطلاعات موجود روی صفحه‌نمایش، در تصویری که از گوشی یاد شده منتشر شده، می‌توانیم نام مدل دستگاه را نیز ببینیم. همچنین نسخه اندروید به کار گرفته شده در نکسوس مارلین اندروید N است و بنابراین این گوشی‌هوشمند جدیدترین بروزرسانی‌های امنیتی ارائه شده توسط گوگل تا جولای ۲۰۱۶ را دارد.

بر اساس شایعه‌های دیگری که در مورد گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی نکسوس مارلین منتشر شده، گفته می‌شود این محصول از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشنQHD بهره خواهد برد و پردازنده اصلی آن نیز هشت هسته‌ای و ساخت کمپانی معروف کوالکام است. برخی منابع اعلام کرده‌اند این پرازنده از سری اسنپدراگون ۸۲X خواهد بود که این یعنی این چیپ می‌تواند اسنپدراگون ۸۲۰، ۸۲۱ و یا حتی ۸۲۳ باشد. گوشی‌هوشمند نکسوس مارلین بنا به شایعات از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد و دوربین پشتی آن نیز ۱۲ مگایپکسلی است. دوربین جلویی این محصول نیز ۸ مگاپیکسلی بوده و نهایتا باتری آن ظرفیتی ۳۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

نظر شما در مورد این گوشی‌هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات