شیائومی بیش از یک میلیون دستگاه می نوت بوک عرضه می کند

جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در هفته‌های اخیر شایعات در خصوص رونمایی از نوت‌بوک شیائومی در جریان مراسمی که قرار است ۶ مرداد ماه برگزار شود، افزایش پیدا کرده است. حال گزارش جدیدی در چین منتشر شده که از احتمال عرضه‌ی یک میلیون دستگاه از این نوت‌بوک خبر می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در هفته‌های اخیر شایعات از رونمایی نوت‌بوک شیائومی که براساس شنیده‌ها می نوت‌بوک نام دارد، حکایت می‌کنند. شیائومی مراسمی را برای رونمایی از ردمی پرو در تاریخ ۲۷ جولای یا ۶ مرداد برگزار می‌کند که گمانه‌ها رونمایی از می‌نوت‌بوک را نیز در همین مراسم ممکن خوانده‌اند.

حال گزارشی در چین منتشر شده که پیش‌بینی می‌کند شیائومی بیش از یک میلیون دستگاه از می‌ نوت‌بوک خود را راهی بازار خواهد کرد. این گزارش مبتنی بر اطلاعاتی است که از چرخه‌ی تولید محصولات کسب شده است. انتظار می‌رود می نوت‌بوک در دو نسخه با نمایشگر ۱۲.۵ اینچی و ۱۳ اینچی راهی بازار شود. همچنین باید به بهره‌گیری از پردازنده‌ی Core i-7 6500U اینتل در کنار ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و همچنین سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت اشاره کرد. براساس شایعات قبلی نسخه‌ی کوچک‌تر گیمرها را هدف قرار داده است.

می نوت بوک شیائومی

تا امروز تصاویر محدودی از می‌نوت‌بوک فاش شده که که ظاهر آن را بسیار شبیه به مک بوک پروی اپل نشان می‌دهد. این شباهت به قدری است که به نظر می‌رسد شیائومی تنها رویه‌ی بالایی را عوض کرده و برند خود را جای نشان اپل کار گذشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات