تماشا کنید: نحوه کارکرد سنسور عنبیه چشم گلکسی نوت 7 در یک ویدیو فاش شد

جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از ویژگی‌هایی که رفته‌رفته در بین گوشی‌های هوشمند به چشم می‌خورد، در گلکسی نوت ۷ سامسونگ وجود خواهد داشت. امروز ویدیویی فاش شده که عملکرد سنسور عنبیه‌ی چشم را نمایش داده و وجود این سنسور در گلکسی نوت ۷ را تایید می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

از جمله‌ مشخصات فنی گلکسی نوت ۷ که در بسیاری از شایعات از آن شنیده‌ایم، وجود سنسور عنبیه چشم است که البته بطور قطع تایید نشده بود، حال آنکه افشای ویدیویی از عملکرد این ماژول روی گلکسی نوت ۷ وجود آن را تایید می‌کند. با استفاده از این سنسور و فرآیند نرم‌افزاری در نظر گرفته شده برای آن، می‌توان قفل گلکسی نوت ۷ را با این روش باز کرد.

در کنار ویدیوی منتشر شده، اسکرین شات‌هایی نیز فاش شده که به روشنی پروسه‌ی استفاده از سنسور عنبیه چشم را نمایش می‌دهد. سامسونگ تلویحا به این موضوع اشاره کرده که باید از بکارگیری سنسور عنبیه سنج توسط کودکان و همینطور در زمان به چشم داشتن عینک یا لنز خودداری کرد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ، سنسور عنبیه چشم از فاصله‌ی ۲۵ تا ۳۰ سانتی متری بهترین عملکرد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سامسونگ نسل جدید فبلت خود را که گلکسی نوت ۷ نام دارد در جریان مراسم Unpacked که روز ۱۲ مرداد ماه در نیویورک برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد، با این وجود طی هفته‌های گذشته تصاویر و ویدیوهای مختلفی از گلکسی نوت ۷ سامسونگ منتشر شده که تاحدودی ظاهر و مشخصات فنی این گوشی را تایید کرده است. برای مثال می‌توان تایید کرد که گلکسی نوت ۷ از وجود نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD با لبه‌های خمیده بهره می‌برد.

همچنین انتظار می‌رود سامسونگ با اعمال تغییراتی در رابط کاربری تاچ ویز خود نسخه‌ی جدید را با نام Grace UI در کنار اندروید ۶.۰ مارشمالو در اختیار کاربران قرار دهد. گلکسی نوت ۷ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم راهی بازار خواهد شد. همچنین باید به بهره‌گیری از همان سنسور ۱۲ مگاپیکسلی گلکسی اس ۷ در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات