ثبت نام ۳.۲ میلیون نفر برای خرید گوشی Meizu MX6 در یک روز

پنج‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پیش ثبت‌نام برای خرید گوشی‌های هوشمند این روزها در بین کمپانی‌های مختلف اجرا می‌شود. حال بر اساس اعلام شرکت Meizu تنها در یک روز ۳.۲ میلیون نفر برای خرید گوشی جدید این کمپانی یعنی Meizu MX6 اعلام آمادگی کرده‌اند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی‌ هوشمند Meizu MX6 روز ۱۹ جولای رسما توسط کمپانی سازنده آن معرفی شد. حالا بیش از ۳ میلیون نفر (دقیقا ۳.۲ میلیون نفر) برای خرید این محصول تنها در یک روز ثبت نام کرده‌اند. این موضوع در قالب یک عکس منتشر شده توسط کمپانی Meizu در شبکه اجتمای میکروبلاگ چینی Weibo اعلام شده است.

اگرچه تعداد افرادی که برای خرید محصول یاد شده ثبت‌نام کرده‌اند، زیاد هستند اما این رقم تنها نشان دهنده‌ی افرادی است که برای خرید گوشی‌ هوشمند Meizu MX6 ابراز علاقه کرده‌اند و رقم واقعی فروش این دستگاه نیست.

علاوه بر این، در تصویر منتشر شده برخی از آمار و ارقام مرتبط با زمان رویداد معرفی گوشی‌ هوشمند مذکور اعلام شده است. به عنوان مثال در این آمار اعلام شده که مراسم معرفی این محصول توسط بیش از ۴۰۰ وب‌سایت گزارش شده است.

اگر از جمله افرادی هستید که این گوشی‌ هوشمند برای شما جذاب است، امکان ثبت نام برای ابراز علاقمندی برای خرید آن همچنان وجود دارد. فروش این محصول از ۳۰ جولای آغاز می‌شود. گوشی MX6 با قیمت ۲۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات