کارمندان کونیخزگ چه خودروهایی دارند

پنج‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
معمولا افرادی که در کارخانه‌های خودروسازی کار می‌کنند، شناخت خوبی از خودروها و ویژگی‌های آن‌ها دارند و شاید در اکثر مواقع بهترین انتخاب‌ها را برای استفاده‌ی شخصی دارند. حال در این مقاله نگاهی به خودروهای کارمندان شرکت کونیخزگ خواهیم داشت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر شما هم یکی از کارمندان اندک کارخانه‌ای باشید که خودروهایی مانند کونیخ‌زگ وان تولید می‌کند، همه به خودروی شخصی شما توجه خواهند کرد. نیروهای فعال در چنین کارخانه‌هایی باید آگاه باشند که خودروی آن‌ها می تواند به تصمیم و قضاوت دیگران درباره‌ی خودرو‌های مختلف تاثیر بگذارد.

کونیخ‌زگ اخیرا پیک‌نیک خانوادگی برگزار کرده است که در آن از کارمندان خود درخواست کرد تا در فضایی به دور از محیط کارخانه کنار یکدیگر جمع شوند. وقتی که کارمندان این شرکت در مکان تعیین شده تجمع کردند، در حاشیه‌ی پیک نیک گویی نمایشگاه غیررسمی خودرو برگزار شده بود. 

تنوع خودروهای موجود و تاثیر پارامترهای جذابیت خودرو، در انتخاب این افراد در کنار تعداد زیاد خودروهای عضلانی آمریکایی قدیمی، تعجب همگان را برانگیخت. البته لازم به ذکر است که در سوئد انجمنی از دوستداران خودروهای عضلانی آمریکایی وجود دارد و مردم این کشور علاقه‌ی زیادی به این دسته از خودروهای کلاسیک دارند.

اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر به این خودروها بیاندازیم. اپل کادت دهه‌ی ۷۰ یکی از جذاب‌‌ترین نمونه‌های موجود در آن مکان بود. این خودرو فوق‌العاده به نظر می‌رسد و در زیر کاپوت به جای پیشرانه قدیمی با حجم ۱.۲ لیتر و قدرت ۶۵ اسب بخار، پیشرانه‌ی اپل کالیبرا قرار داده شده است که توانی معادل با ۲۴۰ اسب بخار دارد و با جعبه‌دنده‌ی بی‌ام‌و و دیفرانسیل ولوو همراه شده است.

اپل

بخض قابل توجه این خودرو، موکت مخصوص کف کابین خودرو است. این موکت طرحی مشابه با نمونه‌های مخصوص اتاق کودکان دارد و پس از تماشای آن باعث می‌شود که هر شخصی تمایل به استفاده از همین روش برای خودروی خود داشته باشد.

اپل

یکی دیگر از خودروهای موجود که هیچ شباهتی به نمونه‌‌های دیگر ندارد، رنو لاگونا کوپه ۲۰۰۸ است. این خودرو واقعا دوست داشتنی بوده و از نظر ما دست کم گرفته شده است؛ چرا که بسیار زیبا است.

رنو

خودروهای عضلانی آمریکایی موجود در این گردهمایی، توجه زیادی به خود جلب می‌کردند که یکی از نمونه‌ّای موجود، شورولت کامارو اس اس ۱۹۶۹ با رنگ سیاه و قرمز است که فوق العاده به نظر می‌رسد.

کامارو

وجود یکی از مدل‌‌های قدیمی و ردتسر تسلا در کنار پیکاپ غول‌پیکر و توانمند دوج رم، از مناظری است که به ندرت اتفاق می‌افتد. رودستر تسلا به کونیخزگ تعلق داشته که بعدا توسط یکی از کارمندان خریداری شده است. با عرضه‌ی مدل‌های جدید و زیبای تسلا، نمونه‌های قدیمی و رودستر این شرکت به کلی فراموش شده‌اند.

خودرو

خودروی فوق‌العاده و ترسناک دوج چارجر R/T، یکی دیگر از هیولاهای آمریکایی است که ظاهرا کارمندان کونیخ‌زگ آن را به سایر خودرو‌های موجود ترجیح می‌دهند. برای کارمندان شرکتی که سوپراسپرت‌های بسیار دیوانه‌وار و سریعی مانند وان را تولید می‌کند، کاملا معقول به نظر می‌رسد که از هیولایی مانند چارجر برای ایجاد منظره در اطراف پارکینگ خود استفاده کنند.

شارژر

خودرو‌ی ژاپنی و شناخته شده‌ی نیسان 200SX یکی دیگر از وسایل نقلیه‌ی شخصی کارمندان کونیخ‌زگ است تا به همگان ثابت کند که برای ساختن سریع‌ترین خودروی جهان، باید عاشق سرعت باشید. طبق اعلام کونیخ‌زگ، پیشرانه‌ی این نیسان 200SX خاص نسبت قدرت خروجی به حجم بیشتری نسبت به One:1 دارد.

نیسان
نیسان

بی ام و سری یک، تسلا مدل اس و مزدا میاتای جدید نیز از دیگر خودروهای موجود در گردهمایی بود که قطعا انتخاب‌های خوبی هستند.

خودرو

در نهایت نیز باید به یکی از نمونه‌های موجود در این گردهمایی که در نوع خود بسیار نادر است، اشاره کنیم. مرکوری گرند مارکویس مدل ۸۸ یا ۸۹ با سقف وانیلی و قسمت‌های مختلف به رنگ سفید اپرا که با طراحی فوق‌العاده‌ی خود، نگاه‌ها زیادی را جلب می‌کند.

مارکویس

می‌توان با تماشای خودروهای کارمندان کونیخ‌زگ به طرز تفکر و علاقه‌ی این افراد پی برد. بدین ترتیب چندان دور از ذهن نیست که کریستین ون کونیخ‌زگ با استفاده از چنین کارمندانی موفق به کسب رکورد‌های سرعت مختلف شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات