آغاز ثبت نام الکامپ از ۵ مرداد

چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اظهارات رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان مسئول برگزاری الکامپ ۲۰۱۶، مراحل ثبت نام این رویداد بزرگ نمایشگاهی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از  ۵ مرداد آغاز می‌شود. به نظر می‌رسد الکامپ امسال با نظم بهتری نسبت به چند سال اخیر برگزار خواهد شد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ثبت‌نام نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ زودتر از الکامپ‌های برگزار شده در سال‌های اخیر آغاز خواهد شد. مراحل ثبت نام بیست و دومین دوره‌ی نمایشگاه از هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرد: «امسال نیز با توجه به تجربه‌ی موفق سال پیش در ثبت‌نام و برگزاری نمایشگاه الکامپ، یک مرحله‌ی ثبت‌نام اعم از پیش‌‌ثبت‌نام، ثبت‌نام نهایی و جانمایی را خواهیم داشت. شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در الکامپ ۲۰۱۶ می‌توانند از پنجم مردادماه اقدام به پیش‌ثبت‌نام کنند.»

ناصرعلی سعادت افزود: «متقاضیانی که زودتر اقدام به پیش‌ثبت‌نام کنند برای ثبت‌نام نهایی در اولویت قرار خواهند گرفت. از اعضای محترم صنف درخواست می‌کنم مرحله‌ی پیش ثبت‌نام را جدی گرفته و در مهلت مقرر اقدام کنند. مرحله‌ی پیش‌ثبت‌نام اطلاعات کافی در خصوص میزان تقاضا و مشارکت بدنه‌ی صنف از دوره‌ی پیش روی الکامپ را در اختیار سازمان به عنوان برگزار کننده قرار می‌دهد و باعث می‌شود تا برای برگزاری الکامپ ۲۰۱۶ شفاف و با کیفیت برنامه‌ریزی کنیم.»

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اضافه کرد: «با وجود حضور شرکت‌های خارجی و پیش‌بینی استقبال گسترده‌ی فعالان در نمایشگاه امسال هیچ افزایشی در فضای اختصاص یافته به الکامپ نخواهیم داشت بنابراین شرکت‌ها در مرحله‌ی پیش‌ثبت‌نام متراژ واقعی و موردنیاز خود را درخواست کنند تا امکان حضور تمام فعالان فاوای کشور در الکامپ بیست و دوم فراهم شود.»

سعادت گفت: «پس از مرحله پیش‌ثبت‌نام، ظرف مدت یک ماه تمامی مراحل ثبت‌نام و جانمایی را تکمیل می‌کنیم تا شرکت‌ها فرصت کافی جهت برنامه‌ریزی برای ارائه آخرین دستاوردها و به نمایش گذاشتن توانمندی‌های خود در الکامپ بیست و دوم را داشته باشند. از سوی دیگر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نیز از این فرصت برای تقویت بخش بین‌الملل نمایشگاه، مذاکره با شرکت‌های خارجی، طرح‌ریزی ایده‌های جدید و همین‌طور برگزاری همایش‌ها و سمینارهای جانبی استفاده خواهد کرد.»

بدین ترتیب متقاضیان حضور در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ می‌توانند از ۵ تا ۱۵ مرداد از طریق وب‌سایت Iran-elecomp.com اقدام به پیش ثبت‌نام برای حضور در بیست و دومین دوره‌ی الکامپ کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات