لوگوی برنامه گرند تور به طور رسمی رونمایی شد

شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدتی پیش لوگوی برنامه Grand Tour به بیرون درز کرد و اکنون آمازون تأیید کرده است که آرم رسمی، همان تصویر درز کرده خواهد بود. طراحی این آرم به گونه‌ای است که با ویژگی‌های شخصیتی سه مجری این برنامه هماهنگی دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بارزترین ویژگی این آرم، حس قدیمی بودن آن است. از نوع طراحی و خطوط استفاده شده تا رنگ نارنجی آن، همه و همه یادآور فضای کلاسیک دنیای خودرو است. این آرم به اندازه سن مجری‌های این برنامه به مخاطب احساس قدیمی بودن را القا می‌کند.

پس از لو رفتن این آرم در اینترنت، هر کدام از مجریان برنامه با دیدگاه طنز همیشگی خود با آن برخورد کردند. خنده‌دار ترین برخورد نیز از آن جرمی کلارکسون بود که در حساب توییتر خود گفت:

خبرنگاران محترم؛ از آنجایی که این روزها در دنیا خبر خاصی نیست، می‌توانید به عنوان خوراک کاریتان نگاهی به آرم برنامه ما بیندازید!

برنامه تلویزیونی گرند تور با مجری‌گری هموند، کلارکسون و می، مجریان اسبق برنامه‌ی تخت گاز یا تاپ گیر، پاییز امسال پخش می‌شود. نگاه دوستداران خودرو به این برنامه است و امید می‌رود که این برنامه بتواند انتظارات مخاطبان را از یک مستند خودرویی برآورده کند. این انتظارات توسط فصل‌های جدید ۵ برنامه مطرح خودرو، نه تنها برآورده نشد، بلکه بیشتر مخاطبان را ناامید ساخت. برنامه تخت‌گاز که پس از تغییرات عمده، کار خود را یک ماه پیش آغاز کرده است از جمله این برنامه‌ها است که مخاطبین بسیاری را از دست داده و مورد طعنه منتقدین بوده است. علاوه بر این، ادامه‌ی فعالیت این برنامه نیز با خطر جداشدن مجری آمریکایی آن، مت لبلانک، روبرو است. به هر حال، ما آرزو داریم هرچه زودتر برنامه‌ی تولید شده توسط سه پیرمرد دوست‌داشتنی دنیای خودرو (جرمی، ریچارد و جیمز) را مشاهده کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات