وبگرد: وب سایت مورد علاقه خود را به عنوان تصویر پس زمینه انتخاب کنید

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شاید از تصاویر که به عنوان پس‌زمینه برای دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده می‌کنید، خسته شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم وب‌سایت مورد علاقه‌تان را به عنوان تصویر پس زمینه دستگاه خود تنظیم کنید تا هیچگاه از آن خسته نشوید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برای اینکه تصویر پس‌زمینه خود را به وب‌سایت خاصی تغییر دهید، در ابتدا باید نرم‌افزار WallpaperWebPage را دانلود و نصب کنید. البته این راه‌حل بی‌نقصی نیست و هنوز برای کارکرد عالی جای کار دارد، اما کاری که ما از آن می‌خواهیم را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

همین که این برنامه را دانلود و نصب کردید، آیکون آن در نوار پایینی ویندوز نمایش داده می‌شود، اکنون روی این آیکون کلیک راست کنید و گزینه Configure را انتخاب کنید. دامین کامل وب‌سایت مورد نظر خود را در فیلد آن وارد کنید تا آن وب‌سایت روی دسکتاپ شما به نمایش درآید.

website

علاوه بر تنظیمات ثبت وب‌سایت به عنوان پس‌زمینه دسکتاپ، اکنون با استفاده از گزینه Autostart می‌توانید اجرای پیش‌فرض در زمان آغاز به کار دوباره سیستم را فعال کنید.

ممکن است پس از این کار چنین مشکلاتی پیش آید:

  • وب‌سایت مورد نظر به عنوان پس‌زمینه انتخاب نمی‌شود، اما روی تصویر قبلی قرار می‌گیرد و آن را می‌پوشاند. این مورد به معنای مخفی شدن آیکون‌ها و منو‌های پیش‌فرض دسکتاپ است.
  • برخی وب‌سایت ارور‌های اسکریپتی دارند که مانع از انتخاب آن وب‌سایت به عنوان تصویر پس زمینه می‌شود. 

به عنوان یک پیشنهاد می‌توانید گوگل را به عنوان تصویر پس‌زمینه خود انتخاب کنید تا برای جستجو راحت‌تر و بدون باز کردن مرورگر از آن استفاده کنید.

برای استفاده از وبسایت به عنوان پس‌زمینه نرم‌افزار WallpaperWebPage استفاده کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات