ظاهر ساعت هوشمند وان پلاس که تولید آن لغو شده است

شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که احتمالاً می‌دانید شایعاتی مبنی بر تولید یک ساعت هوشمند توسط کمپانی وان‌پلاس منتشر شده بود اما نهایتا تولید این محصول لغو شد. اما به تازگی تصویری از ظاهر این ساعت منتشر شده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

علی‌رغم تلاش‌هایی که تاکنون شرکت وان‌پلاس انجام داده اما نتوانسته همانند کمپانی‌های دیگری چون شیائومی در سایر زمینه‌های تکنولوژی فعالیت داشته باشد. در عوض این شرکت تمام تمرکز خود را بر حوزه موبایل معطوف داشته که همین امر هم باعث شده تا نتیجه کار وان‌پلاس تولید گوشی‌های هوشمند چشم‌گیر باشد.

در چند سال اخیر شایعات مختلفی مبنی بر اینکه شرکت وان‌پلاس محصولات دیگری غیر از موبایل تولید خواهد کرد منتشر شده است اما هیچ کدام از آنها واقعیت نپیوسته‌اند، البته این موضوع در مورد پهپاد این شرکت صدق نمی‌کند زیرا این محصول که OnePlus DR-1 نام دارد به طور محدود تولید شده است. در هر حال یک توییت جدید از طرف موسس و مدیر عامل وان‌پلاس Carl Pei منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت در زمینه‌های دیگر هم ایده‌هایی در گذشته داشته است.

در پست یاد شده تصویر محصولی منتشر شده که در توضیحات آن آمده است محصولی که می‌توانست ساعت‌هوشمند وان‌پلاس باشد. ظاهراً بین معرفی گوشی هوشمند وان‌پلاس دو و پرچمدار جدید وان‌پلاس ۳ ایده‌هایی را برای گسترش فعالیت خود در سر داشته است. به نظر می‌رسد که این ساعت هوشمند از نمایشگری گرد بهره می‌برند و بندهای آن نیست قابل تعویض هستند.

به غیر از آنچه که در بالا به آن اشاره کردیم اطلاعات دیگری در مورد این ساعت هوشمند اعلام نشده است.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند وان‌پلاس چیست؟ آیا این شرکت روزی چنین محصولی را خواهد ساخت یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات