اکشن کم LTE ال جی عرضه شد: قابلیت استریم ویدیو و کنترل از راه دور

سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
Action CAM LTE نام اکشن کم جدید ال‌‌جی است که از امروز عرضه آن در کره جنوبی آغاز شده است. سایر بازار‌های جهانی نیز به زودی میزبان این دوربین خواهند بود. همراه زومیت باشید تا با این دوربین که قابلیت اتصال LTE دارد و می‌توان آن را از طریق گوشی یا تبلت کنترل کرد آشنا شویم.
تبلیغات

چند ماه پیش ال‌جی ابزاری را برای فیلم‌برداری (اکشن‌کم) عرضه کرد که Action CAM LTE نام داشت. همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، این دستگاه یک دوربین پرتابل و قابل حمل است که به کاربران امکان برقراری ارتباط 4G را می‌دهد. این دوربین در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و به همین دلیل می‌توان از آن در محیط‌های گوناگون استفاده کرد. این محصول دارای استاندارد IP67 است.

ال جی Action CAM LTE

دوربین کوچک جدید ال‌جی می‌تواند ویدیو‌های UHD با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل را با ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. این دوربین در حالت فول اچ‌دی (۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل) نیز می‌تواند با ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. در حالت اچ‌دی (۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل) نیز این دوربین قادر است در هر ثانیه ۱۲۰ فریم ضبط کند. علاوه بر این، دستگاه مذکور قادر است ویدیو‌ها را در شبکه 3G ،‌LTE یا وای‌فای با وضوح HD و ۳۰ فریم بر ثانیه استریم کند. این دوربین از یوتیوب لایو (YouTube Live) نیز پشتیبانی می‌کند. قدرت اکشن کم ال‌تی‌ای را پردازنده اسنپدراگون ۶۵۰ یا ۲ گیگابایت حافظه رم تامین می‌کند. ۴ گیگابایت نیز حافظه داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده که فقط برای فعالیت‌های سیستمی است. کاربران در این دوربین برای ضبط فیلم باید کارت حافظه‌ microSD را به دستگاه متصل کنند که تا ۲ ترابایت نیز پشتیبانی می‌شود.

ال جی Action CAM LTE

لازم به ذکر است که برای اتصال به Action CAM LTE نیازی نیست که ال‌جی جی ۵ داشته باشید. برای ارتباط با این دوربین تنها کافی است دستگاهی با اندروید ۵.۰ و بالاتر یا iOS 9 یا بالاتر داشته باشید. این محصول اپلیکیشنی دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر و ویدیو‌ها را به صورت مستقیم روی گوشی یا تبلت ذخیره کنند. همچنین با استفاده از گوشی یا تبلت امکان کنترل کردن دوربین از راه دور نیز وجود دارد.

Action CAM LTE به همراه یک پایه عرضه می‌ّشود که این پایه مقاومت دوربین را افزایش می‌دهد. از طریق آن نیز می‌توان دوربین را به جایی وصل کرد و از آن به عنوان اکشن کم مورد استفاده قرار داد. این پایه به صورت استاندارد برای دوربین مذکور طراحی شده است و کاربران می‌توانند از پایه‌های نگهدارنده مختلفی که در بازار وجود دارند، استفاده کنند.

ال جی Action CAM LTE

این دوربین در رنگ نقره‌ای از امروز در بازار کره جنوبی عرضه می‌شود و سایر بازار‌های جهانی نیز در طول هفته‌های جاری میزبان دوربین جدید ال‌جی خواهند بود. متاسفانه قیمت این دوربین تاکنون اعلام نشده است.

مشخصات Action CAM LTE ال‌جی به شرح زیر است:

  • دوربین: ۱/۲.۳ اینچی با سنسور ۱۲.۳ مگاپیکسلی (زاویه ۱۵۰ درجه‌ای) – ۱.۵۵ × ۱.۵۵㎛pixels
  • ارتباطات: LTE ، ۳G،Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b g ، USB Type-C ۲.۰ و بلوتوث ۴.۱
  • ضبط ویدیو: UHD ۳۰fps / Full HD ۳۰, ۶۰fps / HD ۳۰, ۶۰, ۱۲۰fps
  • سایز: ۳۵ × ۳۵ × ۷۹.۷ میلی‌متر
  • وزن: ۹۹ گرم
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات