بررسی فرصت های سرمایه‌ گذاری در صنعت ICT ایران با حضور خارجی‌ها

سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس اعلام اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران، همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار در صنعت ICT ایران با حضور ۲۰ شرکت از ۱۳ کشور برگزار خواهد شد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کار در صنعت ICT ایران با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه ۲ مرداد ۹۵ در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این همایش، معرفی توانمندی های علمی و تکنولوژیکی ایران در حوزه ICT، معرفی مزیت های رقابتی ایران در تولید نرم افزار و محتوا، تجهیزات و زیرساخت های ICT و خدمات الکترونیک، تهیه فهرستی از فرصت های آماده سرمایه گذاری در حوزه ICT ایران، اعلام قوانین سرمایه گذاری های خارجی در ایران و روش های تامین مالی پروژه ها به شیوه سرمایه گذاری خارجی اعلام شده است.

این همایش که با حضور ۲۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور برگزار خواهد شد،شرکت‌های فعال در بخش ICT از کشورهای هنگ‌کنگ، ترکیه، امارات، ارمنستان، چین، نیجریه، کره جنوبی، آلمان، هند، کانادا و روسیه در روز اول این همایش حضور خواهند داشت.

نائب رئیس مرکز تحقیقات IT کره جنوبی، مدیران ارشد نمایشگاه بین المللی سبیت آلمان و جیتکس امارات نیزاز جمله مهمانان این همایش خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات