مشخصات ردمی نوت 4 از روی برچسب جعبه آن فاش شد

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
انتظار می‌رود شیائومی ۶ مرداد از ردمی نوت ۴ رونمایی کند. حال تصویری از برچسب جعبه این دستگاه منتشر شده که اطلاعاتی را در خصوص مشخصات آن ارائه می‌کند. همراه زومیت باشید تا با مشخصات این دستگاه آشنا شوید.
تبلیغات

شیائومی ۲۷ جولای (۶ مرداد) کنفرانسی مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. شایعات حاکی از آن است که در جریان این رویداد ردمی نوت ۴ و نوت‌بوک شیائومی معرفی می‌شوند. البته در این خصوص فعلا هیچ تایید رسمی صورت نگرفته است. اخیرا تصویری در زمینه کنفرانس آتی شیائومی منتشر شده است که برچسب جعبه ردمی نوت ۴ را نشان می‌دهد و از طریق آن می‌توان به مشخصات این نسخه جدید از سری ردمی نوت پی برد.

ردمی نوت 4

حال تقریبا وجود نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح 1080p روی این محصول تایید شده است و این نمایشگر درون قاب فلزی دستگاه جای می‌گیرد. البته Redmi Note 3 نیز از چنین نمایشگری بهره می‌برد. چندی پیش اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه تلفن هوشمند جدید شیائومی نمایشگری بزرگ‌تر از ۵.۵ اینچ خواهد داشت اما همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد که آن شایعه اشتباه بوده است. در خصوص پردازنده این دستگاه نیز باید بگوییم که ردمی نوت ۴ از پردازنده مدیاتک Helio X20 استفاده می‌کند که ۱۰ هسته‌ای است. این محصول از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

تلفن‌های هوشمند کمی در بازار وجود دارند که از پردازنده ۱۰ هسته‌ای بهره می‌برند و حال Redmi Note 4 با داشتن چنین پردازنده‌ای به نبرد رقبا می‌رود. اگر شایعات درست باشند، نوع دیگری از این محصول را نیز شاهد خواهیم بود که از پردازنده Helio X25 استفاده می‌کند و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. گزارش‌ها حاکی از این هستند که محصول مذکور دارای دو دوربین در بخش پشتی است و سنسور اثر انگشت آن نیز با دکمه هوم ادغام شده است. البته همان‌طور که گفته شد این ادعاها همگی در حد شایعه هستند و هیچ مدرک دقیقی برای تاییدشان وجود ندارد.

شیائومی

دوربین پشتی این محصول ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار است. در بخش جلویی آن نیز دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سنسور اثر انگشت، بهره‌مندی از دو سیمکارت و پشتیبانی از تمام شبکه‌ها اشاره کرد. با وجود اینکه به نسخه اندروید ردمی نوت ۴ اشاره نشده است اما معتقدیم که از اندروید ۶.۰ مارشمالو با رابط کاربری MIUI 8 بهره می‌برد. باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی روی تلفن هوشمند مذکور قرار دارد که ممکن است مجهز به فناوری شارژ سریع باشد.

همانند ردمی نوت ۳، انتظار می‌رود که این محصول نیز در رنگ‌های مختلفی نظیر طلایی، نقره‌ای و خاکستری تیره عرضه شود. در خصوص قیمت آن فعلا هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که قیمت آن کمی ارزان‌تر از رقبایش باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات