نوکیا دو گوشی هوشمند اندرویدی با نمایشگر 2K و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی می‌کند

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعاتی که امروز منتشر شده نشان می‌دهد نوکیا قرار است به زودی دو گوشی هوشمند جدید راهی بازار کند. براساس گزارش‌ها، این گوشی‌ها براساس برند نوکیا فروخته خواهند شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا با اینکه قرار است از نام این برند استفاده کنند اما در عرصه جهانی با اسم HMD Global Oy عرضه خواهند شد. پیش از این و در سال ۲۰۱۴ شرکت HMD Global Oy بخشی از صنعت گوشی‌های هوشمند نوکیا را از مایکروسافت خریداری کرده بود.

گوشی هوشمند نوکیا

این دو دستگاه در دو اندازه متفاوت رویت شده‌اند. نسخه‌ای از این دستگاه نمایشگری ۵.۲ اینچی و نسخه‌ای دیگر از آن ۵.۵ اینچی خواهد بود. هر دو از نمایشگری با رزولوشن 2K برخوردار خواهند بود و قرار است به رابط کاربری Z-Launcher و اندروید ۷.۰ نوقا مجهز شوند.

این دو گوشی پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ خواهند داشت. گوشی‌های جدید نوکیا‌ مجوز IP68 را دریافت کرده که آن را ضد آب و گرد و غبار می‌کند. دوربین این گوشی هوشمند ۲۲.۶ مگاپیکسلی خواهد بود و برچسب قیمتی ۵۰۰ دلاری را به همراه خود دارد.

گوشی هوشمند نوکیا

نظر شما درباره گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا چیست؟ آیا فکر می‌کنید عرضه گوشی‌های نوکیا پس از این مدت طولانی تغییری در این بازار ایجاد خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات