تصویر نمایشگر همه نسخه های گلکسی نوت 7 فاش شد

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ معمولا معرفی و عرضه دومین پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند خود از سری نوت را برای نیمه دوم سال برنامه‌ریزی می‌کند. به همین دلیل گلکسی نوت ۷ قرار است دوم آگوست رسما معرفی شود. امروز تصویری از نمایشگر همه نسخه‌های این دستگاه منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون تصاویر زیادی از گلکسی نوت ۷ فاش شده و این دستگاه را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد. این دستگاه جدید از سری نوت، قرار است به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز شود.

گلکسی نوت ۷ احتمالا نسخه‌ای مجهز به پردازنده اکسینوس ۸۸۹۳ و ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. هر دو این دستگاه‌ها از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با نمایشگر ۵.۷ اینچی QHD و پنل Super AMOLED برخوردار خواهند بود.

گلکسی نوت 7

دوربین اصلی این دستگاه ۱۲ مگاپیکسل به همراه فوکوس خودکار تشخیص فاز دوال پیکسلی خواهد بود. گلکسی نوت ۷ همچنین از ضبط ویدیو‌های 4K پشتیبانی می‌کند. 

سامسونگ در بخش جلویی دستگاه بیشتر از همه دوربین سلفی آن را با رزولوشن ۵ مگاپیکسل بهبود داده است. همچنین انتظار داریم تا همه‌ی مدل‌های معرفی شده از گلکسی نوت ۷ همراه با پشتیبانی از کارت‌خوان microSD با اندروید ۶ مارشمالو همراه شوند.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی نوت ۷ می‌توان به باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت و بدنه ضدآب و گرد و غبار اشاره کرد. سامسونگ همچنین اسکنر iris را در بخش جلویی گلکسی نوت جای داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات