تماشا کنید: ویدیو فاش شده از آیفون 7 نشان از حذف جک هدفون و دوربین برآمده دارد

یک‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
به نظر می‌رسد مراسم اپل برای رونمایی از نسل جدید آیفون دست کمی از سایر کمپانی‌ها نخواهد داشت، چراکه هر روز شاهد افشای تصاویر و اطلاعات جدید از این گوشی هوشمند هستیم. پس از انتشار ویدیویی کوتاه از آیفون ۷، حال ویدیویی کامل از این گوشی هوشمند فاش شده است که می‌توان جزئیات ظاهری این گوشی را به وضوح دید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از نسل جدید آیفون یا همان آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس شاهد این موضوع هستیم که اطلاعات و اخبار فاش شده در مورد آیفون ۷ نیز بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند. پس از انتشار ویدیویی کوتاه از آیفون ۷، حال شاهد انتشار نسخه‌ی طولانی این ویدیو در ویبو هستیم.

در این ویدیو می‌توان یک گوشی هوشمند منتسب به آیفون ۷ یا همان نسخه‌ی ۴.۷ اینچی را مشاهده کرد که کاملا با مشخصات ظاهری فاش شده از این گوشی هوشمند مطابقت دارد. از جمله‌ی مشخصات ظاهری یا تغییرات این گوشی هوشمند می‌توان به تغییرات در شیارهای پشت گوشی برای آنتن، حذف جک هدفون و همچنین دوربین با لنز بزرگ‌تر با کمی بیرون‌زدگی اشاره کرد. همچنین باتوجه به حذف جک هدفون، بلندگوی تعبیه شده روی آیفون ۷ نیز افزایش پیدا کرده است.

حذف جک هدفون 3.5 میلی متری از آیفون 7

آیفون ۷ موجود در این ویدیو دارای رنگ خاکستری است که با رنگ خاکستری مورد استفاده در آیفون ۶ اس مطابقت دارد. همانطور که مشاهده می‌کنید، دوربین این گوشی تفاوت زیادی با نسل پیشین آیفون دارد. علاوه بر این اندازه‌ی لنز مورد استفاده بیشتر شده، جایگاه قرارگیری این لنز نیز تغییر یافته و به گوشه آیفون نزدیک شده است. براساس برآوردهای صورت گرفته شیار دوربین آیفون ۷ در مقایسه با نسل پیشین بیش از ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است که به طور حتم می‌تواند در افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده نیز تاثیرگذار باشد.

در این ویدیو تصویری از آیفون ۷ پلاس رویت نشده است، براساس اطلاعات ارائه شده انتظار می‌رود آیفون ۷ پلاس با بهره‌گیری از دو دوربین که هر یک از وجود یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد، راهی بازار شود. در این ویدیو باردیگر می‌توان نبود جک هدفون ۳.۵ میلی متری را رویت کرد که به جای آن یک بلندگوی دیگر قرار گرفته است. احتمالا اپل در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از وجود بلندگوهای استریو بهره گرفته است.

آیفون ۷ و ایفون ۶ اس پلاس در این ویدیو از نظر سایز تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، هر چند می‌توان اختلاف بسیار کمی را رویت کرد. حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری می‌تواند اضافه شدن قابلیتی نظیر مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را در این گوشی هوشمند تسهیل کند.

براساس گمانه‌ها آیفون ۷ اپل همراه با تراشه‌ی جدید A10 راهی بازار شده و همچنین دیگر نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی عرضه نخواهد شد. ضمنا باید به احتمال بالای استفاده از حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی به جای حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی اشاره کرد.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات