همکاری فارادی فیوچر و دراگون ریسینگ برای شرکت در مسابقات فرمول ای

یک‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
استارتاپ تولید خودروهای الکتریکی فارادی فیوچر اعلام کرد که در حال همکاری بلند مدت با دراگون ریسینگ برای حضور در مسابقات فرمول ای (Formula E) است. برای اطلاع از جزئیات این خبر، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت چینی فارادی فیوچر که مرکز اصلی آن در کالیفرنیا قرار دارد و تحقیق و توسعه‌ی محصولات خود را در آنجا انجام می‌دهد، در طی چند ماه اخیر همواره جز خبرساز‌ترین شرکت‌های جهان بوده است. از معرفی خودروی الکتریکی مغهومی ۱۰۰۰ اسب بخاری گرفته، تا دریافت مجوز آزمایش خودرو‌های خودران در ایالات متحده. حال این استارتاپ خودرو‌های الکتریکی همکاری خود با دراگون ریسینگ را برای شرکت در مسابقات اتموبیلرانی خودروهای الکتریکی فرمول ای، اعلام کرده است. دراگون ریسینگ وظیفه‌ی تامین اطلاعات تکنیکی این تیم را بر عهده خواهد داشت.

فارادی فیوچر اعلام کرد که در آغاز سومین فصل مسابقات فرمول ای در گرندپری هنگ‌کنگ، به صورت رسمی وارد این رقابت‌ها می‌شود. نیک سیمپسون مدیر جهانی برند فارادی فیوچر و مسئول بخش تبلیغات این شرکت، در خصوص شرکت در مسابقات اتومبیلرانی فرمول ای گفت:

همکاری با دراگون ریسینگ به ما این اجازه را می‌دهد تا توانایی‌های خود را در زمینه‌های خودرو‌های برقی، در یکی از معتبر‌ترین مسابقات اتومبیلرانی در معرض نمایش بگذاریم. من فرمول ای را بهترین راه برای چالش مهندسان و تکنولوژی‌های منحصر به فرد خود می‌دانم. زیرا این مسابقات در بالاتری استاندارد‌های جهانی برگزار می‌شود.
فرمول ای

فارادی فیوچر در حال حاضر مشغول توسعه‌ی قطعات سیستم تولید توان خودروی خود است. از صحبت‌های مسئولین فارادی فیوچر می‌توان این حقیقت را برداشت کرد که این شرکت از مسابقات فرمول ای برای آزمایش و کسب تجربه در راستای توسعه‌ی خودرو‌ی الکتریکی شهری خود، استفاده می‌کند. این استارتاپ‌ تعداد زیادی از مهندسان، طراحان و مدیران نام و آشنا را به استخدام خود درآورده است. اما هنوز مشخص نیست که خودروی نهایی فارادی فیوچر چه مشخصاتی خواهد داشت. 

پیش‌تر اخباری مبنی بر حضور نیسان و بی‌ام‌و در فصل آینده‌ی مسابقات فرمول ای منتشر شده بود. حال با پیوستن فارادی فیوچر به این مسابقات می‌توان انتظار افزایش هیجان و پیشرفت سطح مسابقات را در فصل آینده داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات