فاش شدن تصاویر و مشخصات تازه از لپ تاپ شیائومی با پردازنده Core i7

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لپ‌تاپ شیائومی با نام Mi Notebook یکی از محصولاتی است که در تاریخ ۲۷ جولای در کنار نسل چهارم گوشی ردمی نوت این کمپانی معرفی خواهد شد. تا کنون تصاویر و مشخصات مختلفی از این لپ‌تاپ فاش شده و تصاویر جدید نیز نشان‌دهنده‌ی پردازنده‌ی Core i7 و دو سایز صفحه نمایش برای این لپ‌تاپ هستند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

از ۷ ماه پیش، خبرهای متنوعی در مورد عرضه‌ی لپ‌تاپ شیائومی منتشر شده و تا کنون اطلاعات مختلفی از این لپ‌تاپ در دسترس کاربران قرار گرفته است. شیائومی قصد دارد در تاریخ ۲۷ جولای، از لپ‌تاپ خود یعنی Mi Notebook رونمایی کند. در این مراسم از یک محصول دیگر این شرکت یعنی نسل چهارم گوشی ردمی نوت نیز رونمایی خواهد شد.

Mi Notebook در دو اندازه‌ی ۱۱ اینچ و ۱۲.۵ اینچ عرضه خواهد شد. خبرها حاکی از آن است که کیفیت صفحه‌نمایش در این لپ‌تاپ، Full HD خواهد بو د وخبری از صفحه‌نمایش لمسی در آن نیست. پردازنده‌ی این لپ‌تاپ از سری Skylake U-Series اینتل خواهد بود (Core i7-6500U). این پردازنده دارای فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز است که حداکثر به ۳.۰ گیگاهرتز می‌رسد. این پردازنده، دارای پردازنده‌ی گرافیکی یکپارچه نیز هست که با نام HD Graphics 520 شناخته می‌شود و قدرتی تقریبا برابر با GeForce 820M دارد. نتایج آزمایش‌ها نشان می‌دهد که این پردازنده‌ی گرافیکی قابلیت اجرای تمامی بازی‌های عرضه شده درسال ۲۰۱۵ را دارد. البته بعضی از این بازی‌ها با تنظیمات گرافیکی حداقل، آزمایش شده‌اند.

می نوت‌بوک با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد. شارژر این لپ‌تاپ مشابه شارژر لپ‌تاپ میت‌بوک هواوی است و از پورت یو‌اس‌بی نوع سی برای اتصال به لپ‌تاپ استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات این شارژر می‌توان به حداکثر توان ۶۵ وات اشاره کرد.

شیائومی برای تولید این لپ‌تاپ از دو پتنت استفاده کرده است. یکی از پتنت‌ها مربوط به سیستم آداپتور هوشمند شارژر و دیگری مربوط به سیستم و دستگاه کنترل‌کننده‌ی دمای این لپ‌تاپ است. در مورد قیمت نوت‌بوک می هنوز خبری منتشر نشده اما به نظر می‌رسد این دستگاه قیمتی مقرون به صرفه‌تر از محصولات کنونی موجود در بازار داشته باشد. در ادامه می‌توانید تصاویری از این لپ‌تاپ و مشخصات آن را مشاهده کنید.

mi notebook
mi notebook
mi notebook
mi notebook
mi notebook
mi notebook
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات