تصاویری از گوشی جدید LeEco با دوربین دوگانه فاش شد

یک‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
LeEco یکی از شرکت‌های چینی است که به تازگی در زمینه‌ی ساخت گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند و تاکنون دستگاه‌های بسیار خوبی نیز تولید کرده است. این شرکت که قصد دارد نامی در بازار موبایل به خود اختصاص دهد، گوشی قدرتمند جدیدی با دوربین دوگانه تولید کرده که تصاویر آن امروز فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تصاویر جدیدی که از این دستگاه منتشر شده، نگاهی نزدیک‌تر به شکل و ساخت دوربین دوگانه در دستگاه جدید کمپانی LeEco را به ما نشان می‌دهد.

با توجه به تصاویر فاش شده مشخص است که این دستگاه جدید از بدنه‌ای کاملا فلزی برخوردار است و طراحی مشابهی با Meizu Pro 6 دارد. در ظاهر این دستگاه همچنین می‌توان نوار آنتن را در بخش بالایی و پایینی مشاهده کرد. سنسور اثر انگشت نیز در پشت دستگاه جای گرفته است.

نمایشگر این دستگاه اینطور که به نظر می‌رسد از شیشه 2.5D بهره برده و در اطلاعات مربوط به این دستگاه فاش شده که این دستگاه به رزولوشن 1080p نیز مجهز شده است.

Meizu Pro 6 قرار است به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز شود که پیش از این در AnTuTu توانسته بود امتیاز ۱۵۴٫۲۷۲ را از آن خود کند.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی، دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین ۸ مگاپیکسل سلفی اشاره کرد. خوشبختانه این دستگاه اندروید نسخه ۶.۰ مارشمالو را اجرا خواهد کرد. 

LeEco
LeEco
LeEco
LeEco
LeEco
LeEco
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات