سونی احتمالا در نمایشگاه IFA حداقل یک گوشی معرفی می‌کند

شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر پایه‌ی گزارشی غیر رسمی که به تازگی منتشر شده، انتظار می‌رود کمپانی سونی موبایل در نمایشگاه IFA که سپتامبر امسال برگزار خواهد شد، حداقل از یک گوشی هوشمند رونمایی کند.
تبلیغات

سونی اکسپریا ایکس آخرین محصول از خط تولید گوشی‌های هوشمندی است که از کمپانی سونی موبایل به بازار آمده است. ظاهرا سونی در پی ادامه‌ی تولید سری اکسپریا زد است، اما قصد دارد روی نکات جدیدی نیز تمرکز کند. به نظر می‌رسد همانطور که کمپانی موتورولا، خط تولید موتو ایکس را به موتو زد تبدیل کرد، کمپانی سونی هم قصد انجام کار مشابهی را دارد و می‌خواهد تولید اکسپریا زد خود را به اکسپریا ایکس تغییر دهد.

تاکنون سونی گوشی‌های اکسپریا X، اکسپریا XA، اکسپریا XA اولترا و اکسپریا ایکس پرفورمنس را معرفی کرده و ظاهرا قرار است مدل دیگری از این سری معرفی شود.

با اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که سونی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند بعدی خود است. البته جزییات این گزارش هنوز تایید نشده، اما به نظر می‌رسد که در نمایشگاه IFA امسال شاهد معرفی یک محصول جدید از سونی خواهیم بود. این نمایشگاه در طول هفته‌ی نخست سپتامبر سال جاری برگزار خواهد شد.

 گفته می‌شود گوشی هوشمند جدید سونی با شماره مدل Sony F8331 ارائه می‌شود که این شماره‌ برای یک دستگاه در بنچمارک GFXBench به ثبت رسیده است. البته شایعات حاکی از آن است که شماره‌ی مدل F8332 نیز برای گوشی دیگری از سونی به ثبت رسیده است.

با توجه به شباهت در شماره‌ی مدل‌ها، می‌توان پیش‌بینی کرد که هر دو این دستگاه‌ها از یک خانواده هستند. در این گزارش اطلاعی درباره مشخصات محصولات جدید سونی ارائه نشده اما بر اساس اطلاعاتی که در بنچمارک GFXBench رویت شده، F8331 دارای یک صفحه‌ی نمایش  ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p به همراه ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، پردازنده‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۲۰، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۱۲ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات