رنو مگان گرند کوپه ۲۰۱۶ معرفی شد

جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
رنو به تازگی عضو جدید به خانواده‌ی محبوب مدل مگان افزوده است؛ مگان گرن کوپه، جدید‌ترین محصول این شرکت است. این سدان کوپه با طراحی جذاب و قیمت مقرون به صرفه‌ی خود، می‌تواند منجر به موفقیت‌های زیادی برای رنو شود. برای آشنایی بیشتر با این خودرو، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

رنو پس از معرفی نسل جدید رنو مگان در سال ۲۰۱۵ و مگان اسپرت تورر در ماه مارس الا جاری، به تازگی اقدام به رونمایی از نسخه‌ی گرند کوپه‌ی این خودرو کرد. سدان کوپه‌ی جدید مگان از طراحی و تناسب زیبایی بهره می‌برد.

رنو مگان گرن کوپه 2016

مگان گرن کوپه نیز از معماری CMF C/D رنو بهره می‌برد که منجر به کاهش هزینه‌های زیادی در تولید برای این شرکت مطرح فرانسوی شده است. این موضوع هم‌چنین بدین معنا است که مهندسان رنو خودرویی با سواری راحت، قابلیت‌های حرکتی بالا و لذت رانندگی زیاد تولید کرده‌اند.

رنو مگان گرن کوپه 2016

مگان از امکانات افزوده‌ی اعم از نمایشگر ۷ اینچی TFT، سیستم چندرسانه‌ای پیشرفته به همراه سیستم ارتباطی R-Link2 رنو، سنسور‌های چندگانه، سیستم کمکی پارک، سیستم کمکی راننده اعم از سیستم‌های ترمز اضطراری و جلوگیری از انحراف خودرو از خطوط، بهره می‌برد.

رنو مگان گرن کوپه 2016

سدان جدید رنو هم‌چنین در بخش سیستم تولید توان و انتقال قدرت، از نمونه‌های مختلفی بهره می‌برد. پیشرانه‌های بنزینی چهار سیلندر ۱۱۵ اسب بخاری به همراه جعبه‌دنده‌های دستی ۵ سرعته و خودکار ۷ سرعته در کنار انواع چهار سیلندر دیزلی ۹۰ و ۱۳۰ اسب بخار با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی، بخشی از نمونه‌های قابل سفارش برای رنو مگان گرن کوپه هستند.

رنو مگان گرن کوپه 2016

طبق سیاست‌های جدید این شرکت فرانسوی، مگان با ارتقای ظاهر و قابلیت‌های خود دیگر خودرویی اقتصادی به شمار نمی‌آید. نسخه‌ی گرن کوپه‌ی این خودرو نیز در بخش طراحی از زبان طراحی جدید رنو بهره می‌برد. طراحی زیبا و عضلانی بدنه به همراه چراغ‌های جذاب جلو و عقب، جلوه‌ی ظاهری بسیار زیبایی به خودرو داده‌اند. در بخش داخلی نیز با طراحی ساده و حذف دکمه‌های متعدد روبرو هستیم که در چند سال اخیر در دستور کار اکثر خودرسازان قرار گرفته است.

رنو مگان گرن کوپه 2016

نظر شما در رابطه با رنو مگان گرن کوپه چیست؟

رنو مگان گرن کوپه 2016
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات